Hallo beste members ik had een vraagje ik wil een grote zeer dure bestelling doen,aangezien ik er 2,5 uur vandaan woon wilde ik vragen of mensen hier wel is besteld hebben of de winkel kunnen?
Groeten Delano l
What do you think about is de website checktronic bij mensen betekend ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Je zou zelf ook wat checks kunnen uitvoeren. Bel ze eens 's morgens vroeg als ze open zouden moeten zijn en anders ook nog een keer 's avonds. Wordt je goed te woord gestaan en ook in helder verstaanbaar Nederlands. Ze hebben op de website verder een K.v.K nummer staan, daar kun je de gegevens eens van opvragen om te kijken hoe lang dat nummer al bestaat. Ze lijken verder ook een showroom te hebben dus het ziet er naar uit dat het geen malafide winkel is. Dat wil natuurlijk nog niets zeggen over de leveringskwaliteit, maar een winkel met een fysieke showroom kun je tenminste ook nog een keer bezoeken. Enige gevaar is dat een winkel failiet gaat terwijl je een bestelling plaatst. Kun je proberen jezelf tegen in te dekken door onder rembours te bestellen. Daarnaast heb je nog zoiets als aftersales en of ze ook een officieel pioneer reseller zijn. Krijg je 1 of 2 jaar garantie op Pioneer producten.
Je kan natuurlijk ook niet voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en bij een winkel kopen waar vele mensen zoals wij ervaring mee hebben en waarvan bekend is dat ze naast een redelijk scherpe prijs ook gewoon deftige aftersales en support hebben.
nu is er wel genoeg over dit bedrijf gezegd. Ze zijn geen Pioneer dealer en leveren dan ook niet zulke service en slchts 1 jaar garantie.
Let the BASS be louder
Topic is Locked
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.