weet iemand of deze al te koop zijn of hoeveel ze kosten? ik vin de cherry black nogal mooi
User edit by dondanielo on 06-05-2009 @ 15:41:05 (1%)
What do you think about nieuwe gekleurde reloop HPs ! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ach collega's toch, over smaken en kleuren valt niet te discuteren, al moet gezegd dat ik de witte reloop TT wel mooi vind, maar de 2 tone headphones al heel wat minder, maar ja zoals al eerder gezegd, smaken en kleuren
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
ik vind de Groene mooi. ik zal ze binnenkort is ergens in de buurt uitproberen. de Cherry black vind ik ook zwaar geschikt. maar de Chocolate Brown vind ik tegenvallen. dus als ik mocht kiezen werd het de Ceramic Mint
toch blijf ik gewoon normaal gekleurde headphones leuker vinden... de hdj-1000/2000, denon hp 1000, Technicsen, AH xd-53.. enz. Stuk voor stuk vind ik ze er uhhm... duurder uitzien en wat normaler, ik kan me voorstellen dat je een groene headphone snel zat raakt. Net zoals een paarse jas/snowboardjack, eens maar nooit meer. Iedereen herkent je erdoor, dat is eerst wel leuk, maar ik was die jas toch na 2 maanden zat en ik wilde gewoon weer een bruine/grijze/zwarte. Ik denk dat dit ook eht geval gaat worden met zo'n headphone, het hoeft niet, maar ik denk t wel.
o die ontbrak in mn lijstje, maar die is inderdaad ook erg mooi
This is an old Topic
No new postings for 5.616 days. Post CommentThat would be 187.2 months or a whopping 15.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.