Poster: tom-j
dit klinkt alsof je je gain in VDJ te hoog zet! dat kraakt als de (...).
anders weet ik het ook niet! heb eerlijk gezegd nog nooit gehoord van een probleem met aardlus bij een pc, alleen bij draaitafels!
Poster: Rinaldo
De gains in VDJ staan op 0db....ik regel de output via de mixer....
Poster: Bouncy
LOL!Hoop onzin, maar ik zou me deze keer inhouden, omdat er zat mensen zijn die denken dat ik het weer niet goed heb (wat ik het waarschijnlijk niet heb).Klinkt meer als een buffer probleem, probeer je buffer een stukkie groter te maken in VDJ. Ik ken het programma zelf niet, maar ik ken het verschijnsel wel!
Poster: Bouncy
LOL!Hoop onzin, maar ik zou me deze keer inhouden, omdat er zat mensen zijn die denken dat ik het weer niet goed heb (wat ik het waarschijnlijk niet heb).Klinkt meer als een buffer probleem, probeer je buffer een stukkie groter te maken in VDJ. Ik ken het programma zelf niet, maar ik ken het verschijnsel wel!
Poster: tom-jPoster: Bouncy
dat jij denkt dat wij het fout hebben: prima! maar wees dan ook wel zo aardig om ook even te vertellen wat er volgens jou aan de hand is en ga niet de alwetende uithangen!
respect
back ontopic!
Poster: BouncyPoster: tom-jPoster: Bouncy
LOL!Hoop onzin, maar ik zou me deze keer inhouden, omdat er zat mensen zijn die denken dat ik het weer niet goed heb (wat ik het waarschijnlijk niet heb).Klinkt meer als een buffer probleem, probeer je buffer een stukkie groter te maken in VDJ. Ik ken het programma zelf niet, maar ik ken het verschijnsel wel!Dat doe ik toch?
ow shitmijn welgemeende excuses! had je post niet volledig gelezen! laten we het er op houden dat het nog vroeg was!
Poster: Tfvs
ik heb dit probleem ook gehad bij mij lag het aan de geluidsbesturing die ik gebruikte..
heb toen dit programmatje (http://www.asio4all.com/) gedownload en die gebruikt als geluidskaart in het systeem wat ik gebruikte namelijk traktor en toen deed hij het weer helemaal super
weet niet of dit de oplossing bij jou is.. maar mijn probleem lijkt er verdraait goed op
greetz