gekraak in schuiven van mengpaneel
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

kip    posted on 30-08-2005 21:00
eej, heb nen rodec mx 180mk3 pakt als die nog geen jaar oud is en begin op mijn vier kanalen storinge te krijge (kraak geluid) het stoort me nog ni op den ogenblik maar me sommige muziek bv bij gezang in een lied en je beweegt me een schuif wor ik der wel zot van
zou ik mijn megpaneel moete binne doen of der iets voor kope
heeft iemand hier ook last van of al mee gemaakt ?
User edit by kip on 30-08-2005 @ 21:13:12 (1%)
Mod edit by Nvie on 31-08-2005 16:34 (5%)
[MOD Edit] lay out

What do you think about gekraak in schuiven van mengpaneel ??

Vote :   

kip    posted on 30-08-2005 21:01
schijf moet schuif zijn
W.i.M    posted on 30-08-2005 21:09
Poster: kip
schijf moet schuif zijn

Er zit een 'edit' knop boven je post...
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Gupy    posted on 30-08-2005 21:26
Nou, als je mixer nog geen jaar oud is, zou ik snel terug gaan naar de winkel, daar je 12 maanden garanrie hebt. In de winkel zullen ze jouw wel vertellen wat ze voor je kunnen doen.
Ik zou er (als ik jouw was) niks zelf aan doen.

Verder advies...leg na gebruik een simpele theedoek over je mixer om het stof geen kans te geven.
ilseentje    posted on 30-08-2005 21:36
Gupy je was me net voor.
Na de garantieperiode is het gemakelijkste om het gekraak te verwijderen door eerst met perslucht en daarna tunerspray of contactspray (laatste is niet zo goed, is eerder een smeermiddel).
Allebei in de betere electronicawinkel voor enkele euro's te vinden.
Dit is natuurlijk niet blijvend, na verloop van tijd toch vervangen van de faders.
Lead    posted on 31-08-2005 07:26
Maar onthoud : zodra je spul in je electronica gaat spuiten weet je dat je her component spoedig zult meoten vervangen.
Let the BASS be louder
Henk    posted on 31-08-2005 18:18
Een Rodec !!!!!!! na een jaar al met krakende faders?
Ik dacht dat het merk gelijkwaardig was aan ons hollandse merk Dateq.
Mijn behringer is dus zo slecht nog niet.
Grt Henk
kip    posted on 31-08-2005 20:00
ik dacht da dus ook hé nen rodec zal ik wel ni vlug last van gaan hebbe maar tocg hé en hij is al binne geweest voor andere probleme in de midde en hoge tone
Nvie    posted on 31-08-2005 20:19
zie ook de reactie van TheTapDanceR in the guestbook
Lead    posted on 31-08-2005 20:21
Nou, daar ben je dan mooi klaar mee Unhappy
Let the BASS be louder
kip    posted on 31-08-2005 20:42
gaan mijn mengpaneel ni ope doen da zal het er slechter uit kome als het nu is
maar zal hem wel binne doen.. en binne de 10dage heb ik die wel terug !  maar ben het gwn ook beetje beu en ben der ook ni gelukkig me betaal da mengpaneel dan 1125euro en bijna naar een jaar zou het da twee keer in herstelling moete gaan ! dus gaan ik beginne uit zien naar een nieuw mengpaneel !! en mijne rodec verkoop ik wel als hij terug is uit herstel kan der wel nog een paar honderd euro's uit krijge  
iemand een idee welk mengpaneel goe is tege woordig (prijs doe der ni toe)
Grtz
Lukaz    posted on 31-08-2005 22:09
hehe ik ben er weer..   ja wat ik in het gastenboek heb geschreven kan heel goed gebeurd zijn..  dan heb je opzich wel een probleem je kan het beste even je mixxer naar een zaakje brengen die verstand van die dingen heeft en dan maaken zij het even schoon.. 
wilum    posted on 01-09-2005 06:44
xone 92
Nvie    posted on 01-09-2005 15:49
DJM 1000, DJM 909, idd de Xone 92 Happy, laughing
Lukaz    posted on 02-09-2005 12:44
Poster: wilum
xone 92

Confused
wilum    posted on 02-09-2005 16:48
voor als je een overstap wilt begaan
Gery    posted on 08-09-2005 12:16
Poster: kip
gaan mijn mengpaneel ni ope doen da zal het er slechter uit kome als het nu is
maar zal hem wel binne doen.. en binne de 10dage heb ik die wel terug !  maar ben het gwn ook beetje beu en ben der ook ni gelukkig me betaal da mengpaneel dan 1125euro en bijna naar een jaar zou het da twee keer in herstelling moete gaan ! dus gaan ik beginne uit zien naar een nieuw mengpaneel !! en mijne rodec verkoop ik wel als hij terug is uit herstel kan der wel nog een paar honderd euro's uit krijge  
iemand een idee welk mengpaneel goe is tege woordig (prijs doe der ni toe)
Grtz
 hm Ecler Nuo 5 :D of pioneer DJM-600

ma rodec is normaal toch ook super, ge zult ene gehad hebben die op maandag morgen gemaakt is... (of vrijdagavond)

just curious, hoeveel zoude voor die rodec vragen?
DJ - Producer

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

89 Users online: 17 Guests (72 Unknown)
Pages generated today : 11.966
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.972.196