Poster: the-melody
Laundry day was vroeger een 'festival' van elektronische muziek, dat in de hipste straat(toen) van antwerpen werd gehouden. Muziekstijl was vooral house en electro(vooral dat). Was heel besloten, heel relaxt en heel aangenaam. Tot het verhuisde naar een groter terrein, oke niks op tegen. Kon je meer volk binnenhalen. Alles werd groter, grotere podiums, grotere namen. Bezie het zoals Mysteryland, maar dan meer 'underground'. Maar zoals ik al zei, 2 jaar geleden kwam er een Jump/Hardstyle podium bij, hadden we van die rare snuiters waarbij de onderbroek 2 m boven hun broek uitkomt, en die nep merkkledij droegen. En dan verschieten ze ervan dat er drugs in de invloed was, op een event waar GEEN leeftijdslimiet opstaat. Jou zou maar met je kindje daar rondlopen de dag achteraf en dat er nog een xtc pil op de grond ligt, en jou kind ziet het aan als snoep....
Poster: tom-j
bij wie doet google het nog meer niet??
Poster: Esmee
nou bijmij deed net alles het niet.... papa was even beneden aan t klooien met de verbinding... dus was erg fijn... tijdje zonder internet... maar ik heb t weer gefixt even alles kabeltjes opnieuw aangesloten en er zal dus wel ergens iets neit goed hebben gezeten...
ik heb zojuist besloten dat ik morgen huiswerk vrij ben en dus geen engels hw hoef te makenof mn lerares het daar ook mee eens is zien we morgen wel...
en was net naar de v&d schoolcampus... wat een kinderachtige dingen hadden ze allemaal... echt er was neits dat ik echt leuk vond. Ik heb maar 3 rolletjes kaftpapier van verschillende lijnen van converse gehaald, was t enige leuke derest vond ik echt NIET mooi. vervolgens 6 schriften van converse en derest schrijf ik wel op een los blaadje of dirk van dan broek schrift :P gewoon effen zwart, veel mooier dan al die lieve heersbeestjes en hartjes en bloemetjes...
t verbaasd me dat het diddel kaftpapier er niet meer is, 3 jaar terug was dat het nog helemaal... nu de lieveheerstbeestjes merkte ik
ohja en een slam fm agenda... eens wat anders dan 538, die wordt zo t zelfde na een paar jaar, ze lijken allemaal op elkaar.
Poster: Esmee
en was net naar de v&d schoolcampus... wat een kinderachtige dingen hadden ze allemaal... echt er was neits dat ik echt leuk vond. Ik heb maar 3 rolletjes kaftpapier van verschillende lijnen van converse gehaald, was t enige leuke derest vond ik echt NIET mooi. vervolgens 6 schriften van converse en derest schrijf ik wel op een los blaadje of dirk van dan broek schrift :P gewoon effen zwart, veel mooier dan al die lieve heersbeestjes en hartjes en bloemetjes...
t verbaasd me dat het diddel kaftpapier er niet meer is, 3 jaar terug was dat het nog helemaal... nu de lieveheerstbeestjes merkte ik
ohja en een slam fm agenda... eens wat anders dan 538, die wordt zo t zelfde na een paar jaar, ze lijken allemaal op elkaar.
Poster: Roalin
Internet heeft er bij mij ook uitgelegen.
Dus heel Nederland lag plat vanmiddag
Poster: Lightzone
Idd erg jammer van al die bassevent stages, takke herrieMaarja, zonder hadden ze vast niet de bekendheid gekregen die ze nu hebben, en die kant willen ze blijkbaar wel op.
Poster: Tekhead
leuk toch carlosa
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.