De Late Leeuw Chat Corner (Deel 20) (34/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Laidback    posted on 01-05-2009 22:35
En alweer editie 20 van de Late Leeuw!

De Officiele Nonsense uitlaat klep van djresource!
DE plek om ff lekker Dom Te Lullen over van alles en nog wat, serieus of on-serieus!
Geniet ervan, roddel awayyy! Let's Get The 20th part started!

maar eerst nog wel even de vaste regels:
  • GEEN Dubbel Postings 
  • GEEN Download Links naar illigale content
  • Houd het in de hand! we zijn hier met ze alle voor elkander!
  • Niet rijden onder invloed
  • Houd je aan de maximum snelheid
  • Vrij Veilig

Leesvoer Tip: Hier de voorgaande delen, voor als je eens een week of wat niets te doen hebt kun je ze doorlezen 

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1 
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19

moet zeggen dat ik nooit had gedacht dat dit het best lopende topic van Djresource zou worden!..
my god, 20 delen en er komt geen einde aan CoolCool

ik zeg, Late Leeuw. 

Happy Birthsday ! 

User edit by Laidback on 01-05-2009 @ 22:42:25 (19%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner (Deel 20) ??

Vote :   

ccc    posted on 25-05-2009 18:37
Omdat het vandaag zo warm was heb ik het zwembadje nog maar eens opgezet.
Diameter 210cm en hoogte 53 cm.

Dus niks spectaculairs. :P Alleen nu was ik aan het denken, aangezien het erg koud is, weet er iemand toevallig een manier om het snel te verwarmen.

Ik heb eens gegoogled, maar kom alleen dure pompen tegen en dat is het mij niet waard.

Misschien heeft er iemand hier een eigen huis en tuin idee? :P
the-melody    posted on 25-05-2009 18:38
Eeeeuh warm water nemen ??
_ruud_    posted on 25-05-2009 18:53
Zo net terug van een dagje sliples als onderdeel van me rijopleiding. Happy, laughing was wel zeer tof!
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
Stefjuuh    posted on 25-05-2009 19:11
Poster: ccc
Omdat het vandaag zo warm was heb ik het zwembadje nog maar eens opgezet.
Diameter 210cm en hoogte 53 cm.

Dus niks spectaculairs. :P Alleen nu was ik aan het denken, aangezien het erg koud is, weet er iemand toevallig een manier om het snel te verwarmen.

Ik heb eens gegoogled, maar kom alleen dure pompen tegen en dat is het mij niet waard.

Misschien heeft er iemand hier een eigen huis en tuin idee? :P

Wij hadden een opblaasbad (3m, ook iets van 50 cm diep), maar dan rondom ronde tubes (isolatie), met deksel e.d. Incl. een pomp die het water 35-40/42 graden hield! Maar dan moet je ook met PH poeder en chloor gaan werken..

Enne, dagje in de zon laten staan doet wonderen.

Je kan ook een Fonteinpompje nemen, en een soort waterval maken die weer in je zwembad komt, ondergrond waterval natuurlijk wel zwart maken!
Ferrox    posted on 25-05-2009 20:08
Of gewoon een warmte-element induwen ? Winking my eye
Boyd    posted on 25-05-2009 20:19
Waterkoker vol met water laten koken, daar een kopere leiding spiraal doorheen trekken en dan op een pomp aansluiten die de boel rond laat gaan.
Convert    posted on 25-05-2009 20:28
Of gewoon in bad gaan :p
NielsR    posted on 25-05-2009 20:37
Welke codecs en players gebruiken jullie eigenlijk?

Ik gebruik voor:
-Mac: Quicktime en perian.
-Windows: VLC player, realplayer en K-Lite codec pack.
Bouncy    posted on 25-05-2009 20:40
Poster: BoydGrift
Waterkoker vol met water laten koken, daar een kopere leiding spiraal doorheen trekken en dan op een pomp aansluiten die de boel rond laat gaan.

Kun je niet gewoon het gedeelte van de waterkoker wat het water warm maakt er uit mollen en dat in je zwembad gooien? :P
niiicola    posted on 25-05-2009 20:42
Poster: Bouncy

Kun je niet gewoon het gedeelte van de waterkoker wat het water warm maakt er uit mollen en dat in je zwembad gooien? :P

Dat is ook een optie!
Gewoon.
Flexii    posted on 25-05-2009 20:43
pff begin de economische crisis toch wel te merken nu, examenperiode is begonnen, dus de examenfeesten staan voor de deur, maar op eens vind de helft van alle mensen die je willen boeken de prijzen te hoog, terwijl ze al enkele jaren zo zijn, eerst nooit last van gehad, en nu nog bij sommige mensen niet, maar er zijn me er toch wel wat bij die t allemaal te duur vinden
Snoey    posted on 25-05-2009 20:46
Dan doe jij iets verkeerd, niet de crisis.
www.soundcloud.com/ten-hooven
ccc    posted on 25-05-2009 20:46

Poster: Stefjuuh
Maar dan moet je ook met PH poeder en chloor gaan werken..

Hoezo dat dan? Ik ga er als enige in dus lijkt me chloor etc niet nodig.

Cool Hmmmm dat wordt alweer wat meer werkt, moet ik eerst een pomp zien te vinden.

Poster: Ferrox
Of gewoon een warmte-element induwen ? Winking my eye

Poster: Bouncy

Ja hier had ik ook aan gedacht, maar krijg je dan geen kortsluiting?
Snoey    posted on 25-05-2009 20:48
Ik zou voor geen goud in een badje willen zitten met een zelf -gemaakt -gesloopte warmte element.?
niiicola    posted on 25-05-2009 20:49
Waarschijnlijk wel... DAN MOET JE HET IN EEN WATERDICHT TASJE DOEN!!!Cool?<big smile!? ... had mijn broertje vroeger gratis bij de Mc.Donalds gekregenCool?Het werkte wel!
Gewoon.
ccc    posted on 25-05-2009 20:50
Poster: Snoey
Ik zou voor geen goud in een badje willen zitten met een zelf -gemaakt -gesloopte warmte element.?

Ja dan haal ik het er uiteraard eruit. :P

Maar sowieso, zo'n waterkoker element, vreet dat niet gigantisch stroom?
Flexii    posted on 25-05-2009 20:52
Dan doe jij iets verkeerd, niet de crisis.

dan doe ik iets verkeerd?
Voor een avondje draaien, incl 2 speakers op statief van 300watt rms voor ?100, als je me nu gaat zeggen dat jij als dj dat te veel vind, dan zit er bij jou toch iets mis
niiicola    posted on 25-05-2009 20:53

Ja dan haal ik het er uiteraard eruit. :P

Maar sowieso, zo'n waterkoker element, vreet dat niet gigantisch stroom?

Valt waarschijnlijk wel mee....Cool<<<super big smileyWinking my eye
Gewoon.
Snoey    posted on 25-05-2009 20:54
Die stroom is niet het enige, als jij even gaat chillen in die bad en je let even niet op, en je krijgt opeens het idee 'goh het wordt toch wel erg warm nu' en je er vervolgens achterkomt dat je met je been tegen dat element aandrijft, dan ben je flink de sjaak.
niiicola    posted on 25-05-2009 20:56
Yep.... klopt.... daarom zit het ook in een water-, warmtedicht tasjeCool
Gewoon.
Snoey    posted on 25-05-2009 20:57
Poster: Flexii

dan doe ik iets verkeerd?
Voor een avondje draaien, incl 2 speakers op statief van 300watt rms voor ?100, als je me nu gaat zeggen dat jij als dj dat te veel vind, dan zit er bij jou toch iets mis

Je moet je aanpassen aan je omgeving en keuzes maken. Vinden ze je te duur, moet je uitzoeken waarom dat is. Niet zomaar gaan zeggen, oow der word gesproken van crisis, dus daar ligt het ook aan. En als je het zelf zo cheap vind (die 100), waarom ga je dan uberhaupt draaien als je het voor meer kan.
Boyd    posted on 25-05-2009 21:03

Hoezo dat dan? Ik ga er als enige in dus lijkt me chloor etc niet nodig.

Er komen automatische bacterien in dat water, en als je de boel nog gaat verwarmen heb je de ideale broeikas voor bacterien!

ThijsG    posted on 25-05-2009 21:04
?chillen in die bad

Uit welk land kom jij?Cool
?Lekker chillen in die badje brada je weet zelluf.
@nicola: een warmtedicht tasje om je water op te warmenCoolCool
Flexii    posted on 25-05-2009 21:06

Je moet je aanpassen aan je omgeving en keuzes maken. Vinden ze je te duur, moet je uitzoeken waarom dat is. Niet zomaar gaan zeggen, oow der word gesproken van crisis, dus daar ligt het ook aan. En als je het zelf zo cheap vind (die 100), waarom ga je dan uberhaupt draaien als je het voor meer kan.
 Omdat ik die feesten die ik voor meer draai, sowieso wel op mijn agenda heb staan, maar ik merk gewoon dat er dit jaar op eens veel mensen zijn die het te duur vinden, en dat heeft niks met mij te maken. De mensen die mij dan niet boeken zie je vervolgens met een ipod op wat huis, tuin en keuken speakertjes op hun feest.Met mijn ervaring concludeer ik nu dus, dat mensen het dit jaar te duur vinden om dj's te boeken voor hun feest, omdat ze al genoeg kosten hebben aan de drank ed. (uiteraard niet allemaal want er komen toch nog wle genoeg boekingen binnen), en dat dat zo op eens dit jaar is, koppel ik dus aan de crisis want ik zou niet weten waar het anders vandaan zou moeten komen
niiicola    posted on 25-05-2009 21:06
kan toch
Gewoon.
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

91 Users online: 41 Guests (50 Unknown)
Pages generated today : 387
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.109.905

DJResource