Poster: ccc
Omdat het vandaag zo warm was heb ik het zwembadje nog maar eens opgezet.
Diameter 210cm en hoogte 53 cm.
Dus niks spectaculairs. :P Alleen nu was ik aan het denken, aangezien het erg koud is, weet er iemand toevallig een manier om het snel te verwarmen.
Ik heb eens gegoogled, maar kom alleen dure pompen tegen en dat is het mij niet waard.
Misschien heeft er iemand hier een eigen huis en tuin idee? :P
Poster: BoydGrift
Waterkoker vol met water laten koken, daar een kopere leiding spiraal doorheen trekken en dan op een pomp aansluiten die de boel rond laat gaan.
Poster: BouncyPoster: BoydGrift
Waterkoker vol met water laten koken, daar een kopere leiding spiraal doorheen trekken en dan op een pomp aansluiten die de boel rond laat gaan.
Kun je niet gewoon het gedeelte van de waterkoker wat het water warm maakt er uit mollen en dat in je zwembad gooien? :P
Dat is ook een optie!
Poster: Stefjuuh
Maar dan moet je ook met PH poeder en chloor gaan werken..
Poster: BoydGrift
Poster: Ferrox
Of gewoon een warmte-element induwen ?
Poster: Bouncy
Kun je niet gewoon het gedeelte van de waterkoker wat het water warm maakt er uit mollen en dat in je zwembad gooien? :P
Poster: Snoey
Ik zou voor geen goud in een badje willen zitten met een zelf -gemaakt -gesloopte warmte element.?
Dan doe jij iets verkeerd, niet de crisis.
Ja dan haal ik het er uiteraard eruit. :P
Maar sowieso, zo'n waterkoker element, vreet dat niet gigantisch stroom?
Poster: Flexii
dan doe ik iets verkeerd?
Voor een avondje draaien, incl 2 speakers op statief van 300watt rms voor ?100, als je me nu gaat zeggen dat jij als dj dat te veel vind, dan zit er bij jou toch iets mis
Hoezo dat dan? Ik ga er als enige in dus lijkt me chloor etc niet nodig.
?chillen in die bad
Poster: SnoeyOmdat ik die feesten die ik voor meer draai, sowieso wel op mijn agenda heb staan, maar ik merk gewoon dat er dit jaar op eens veel mensen zijn die het te duur vinden, en dat heeft niks met mij te maken. De mensen die mij dan niet boeken zie je vervolgens met een ipod op wat huis, tuin en keuken speakertjes op hun feest.Met mijn ervaring concludeer ik nu dus, dat mensen het dit jaar te duur vinden om dj's te boeken voor hun feest, omdat ze al genoeg kosten hebben aan de drank ed. (uiteraard niet allemaal want er komen toch nog wle genoeg boekingen binnen), en dat dat zo op eens dit jaar is, koppel ik dus aan de crisis want ik zou niet weten waar het anders vandaan zou moeten komen
Je moet je aanpassen aan je omgeving en keuzes maken. Vinden ze je te duur, moet je uitzoeken waarom dat is. Niet zomaar gaan zeggen, oow der word gesproken van crisis, dus daar ligt het ook aan. En als je het zelf zo cheap vind (die 100), waarom ga je dan uberhaupt draaien als je het voor meer kan.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.