Poster: Saskia
Ja schatje
zondag zijn we jarig
Ja tegelijk..
Ik heb een vraagje..
Heb nu mijn tafel met apparatuur onder gezet, en de cdmap ligt nu op de kabels
dat is niet echt slim natuurlijk maar wat kan ik het beste doen, de kabels verplaatsen (en hoe) of de cdmap gewoon ergens anders neerleggen (wat eigenlijk niet echt handig is..)
Poster: Tomazos
inderdaad,
probleem is, dat ik in Blanes ALLE muziek hele avonden moet kunnen draaien (dus ook in voor programma van quintino enzo), maar maar ook 'hollandse parties' ik moet deze week ook 5 dagen op kermis draaien, (altijd gekkenhuis hier met kermis).. dus zodoende..
me download map van afgelope 2 dagen zit dus vol met Apreski/carnaval muziek.. EN, gigantisch veel (onbekende) house, weet dus niet hoe ik moet beginnen..
ik denk idd een laptop met timecode systeem, of gewoon simpele virtual dj, en daar alle house op mikken ofzo?
de map? met 'branden' (wat ik dus geselecteerd heb), is nu precies 5 gig..
edit:
en ik krijg deze week nog van een dj alle 25 delen van apreski safari oid:P
pff, word fulltime branden denk ik..
Poster: Renzis
als het goed is gaan de kabels maar een kant op toch, als je je booth nou die kant opschuift, waardoor je kabels naast je tafel komen te hangen, kan je je map aan de andere kant leggen, of kan dat in jou geval niet?
Ja schatje
zondag zijn we jarig
Poster: Tomazos
ideaal:
cdj 1000 mk4, met usb/hd optie:D
display 2a3x zo groot, vol grafisch!,
Poster: Stefjuuh
Even op de vrijdagmiddag, ik b2b met Kippebotje
Poster: DjVictorF
Yess! Ik ben PRO!
Poster: Stefjuuh
Even op de vrijdagmiddag, ik b2b met Kippebotje![]()
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.