De Late Leeuw Chat Corner (Deel 20) (29/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Laidback    posted on 01-05-2009 22:35
En alweer editie 20 van de Late Leeuw!

De Officiele Nonsense uitlaat klep van djresource!
DE plek om ff lekker Dom Te Lullen over van alles en nog wat, serieus of on-serieus!
Geniet ervan, roddel awayyy! Let's Get The 20th part started!

maar eerst nog wel even de vaste regels:
  • GEEN Dubbel Postings 
  • GEEN Download Links naar illigale content
  • Houd het in de hand! we zijn hier met ze alle voor elkander!
  • Niet rijden onder invloed
  • Houd je aan de maximum snelheid
  • Vrij Veilig

Leesvoer Tip: Hier de voorgaande delen, voor als je eens een week of wat niets te doen hebt kun je ze doorlezen 

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1 
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19

moet zeggen dat ik nooit had gedacht dat dit het best lopende topic van Djresource zou worden!..
my god, 20 delen en er komt geen einde aan CoolCool

ik zeg, Late Leeuw. 

Happy Birthsday ! 

User edit by Laidback on 01-05-2009 @ 22:42:25 (19%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner (Deel 20) ??

Vote :   

Phenix    posted on 21-05-2009 12:32
@ Stefjuhh: Idd, wordt wel erg toevallig dat ze allebei op dezekfde dag een open dag hebben. Ik ga waarschijnlijk naar de opendag van Bax. Ten eerste ze geven 7.5% korting op het gehele assortiment op de opendag en ik wil toch wat bij hun kopen dus dat komt mooi uit. Winking my eye
http://www.djmillhouse.nl
Stefjuuh    posted on 21-05-2009 12:48
Is wel een eind weg voor je! Maar de folder die ze hebben, zelfde manier verpakt, zelfde formaat, zelfde aantal pagina's..
Estacy    posted on 21-05-2009 12:51
Weet iemand of die stelling kasten die je veel ziet hier bij DJ booths bij de gamma te koop zijn??
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Lead    posted on 21-05-2009 13:02
Ja, die zijn bij de bouwmarkt te koop...
Let the BASS be louder
NielsR    posted on 21-05-2009 13:17
En een gelukkige verjaardig voor Mr. T die vandaag 57 wordCool
Estacy    posted on 21-05-2009 13:43
Mmm, net ff bij de gammel gekeken, maar niet gevonden.. nou ja, morgen maar ff naar de ikea
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Phenix    posted on 21-05-2009 13:57
Poster: Stefjuuh
Is wel een eind weg voor je! Maar de folder die ze hebben, zelfde manier verpakt, zelfde formaat, zelfde aantal pagina's..

Klopt, het is een stukje reiden, maar mijn vader heeft een leaseauto dus de benzine wordt vergoed en het lijkt me zowiezo wel eens leuk om in die showroom te kijken en wat apparatuur te testen. De folders zijn inderdaad precies hetzelfde, alleen staat er in de folder van RJShop een interview van Reind (AboutDJ) over Digital DJ-Gear en heb je bij RJShop geen 7.5% korting op het gehele assortiment. Bij de opendag van Bax hebben ze ook een aantal workshops over o.a. de nieuwe LED technologie, recording,? DMX, microfoons, etc.

Maar het komt idd wel heel erg overeen, hoezo concurrenten Cool
http://www.djmillhouse.nl
DjVictorF    posted on 21-05-2009 14:07
Poster: Phenix

Klopt, het is een stukje reiden, maar mijn vader heeft een leaseauto dus de benzine wordt vergoed en het lijkt me zowiezo wel eens leuk om in die showroom te kijken en wat apparatuur te testen. De folders zijn inderdaad precies hetzelfde, alleen staat er in de folder van RJShop een interview van Reind (AboutDJ) over Digital DJ-Gear en heb je bij RJShop geen 7.5% korting op het gehele assortiment. Bij de opendag van Bax hebben ze ook een aantal workshops over o.a. de nieuwe LED technologie, recording,? DMX, microfoons, etc.

Maar het komt idd wel heel erg overeen, hoezo concurrenten Cool

of je aan testen toekomt vraag ik me af! Er komen zeker veel mensen naartoe! en Vato Gonzalez, Valerio en nog wat dj's komen er draaien! Dus er komen zeker veel mensen!
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
NielsR    posted on 21-05-2009 19:04
Heeft er iemand ervaring met de Coolite toolkit voor ASP.NET? link
Je kan er wel vette dingen mee maken precies, zoals een hele windows omgeving en nog veel meer check de examples maar is.
Saskia    posted on 21-05-2009 19:05
Gister dik feestje gehad met Lucien Foort Happy, laughing
leuke gast is dat!
Prozei    posted on 21-05-2009 19:13
Poster: Phenix
Ik ga waarschijnlijk naar de opendag van Bax. Ten eerste ze geven 7.5% korting op het gehele assortiment op de opendag en ik wil toch wat bij hun kopen dus dat komt mooi uit. Winking my eye

ik ga ook even langs.
lead geeft die dag ook een demo
plus dat die 7,5% korting komt goed uit moet ook nog wat hebben.
Convert    posted on 21-05-2009 19:15
Geld die korting ook op de webshop, nee zeker? Want die 7,5% korting kan voor mij niet uit als ik eerst nog vanuit Groningen naar Zeeland moet rijden Winking my eye
Esmee    posted on 21-05-2009 19:22
je kan standaard 5% korting krijgen als je bij kortings codes slamdj invult.... of mag je dat niet vertellen? sry dan mods.
maar iig, die 2.5% is voormij niet meer zo heel interessant, ik heb alleen een koptelefoon nodig, nou dat 2.5% zal dan 3 euro besparen ofzo... maar de rijkosten zijn alleen al een stuk hoger. Dus daar doe ik het niet voor Happy, laughing
als t in a'dam was geweest had ik dr nog overna kunnen denken.
Mod edit by Prozei on 21-05-2009 21:50 (1%)
niiicola    posted on 21-05-2009 21:15

K had gister een klassefeest en ik pmocht draaien. Voor de eerste keer live draaien! Was echt leuk. Het ging heel goed.

Gewoon.
Stefjuuh    posted on 21-05-2009 21:19
Poster: Prozei

ik ga ook even langs.
lead geeft die dag ook een demo
plus dat die 7,5% korting komt goed uit moet ook nog wat hebben.

Als je dr maar niet ziek van wordt...
Dyno    posted on 21-05-2009 21:27
Zaterdag als VIP naar Thunderdome in de Heineken Music Hall !! Cool
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
tom-j    posted on 21-05-2009 21:37
als ik moet kiezen tussen de Samsung Omnia, de LG Arena en de HTC Touch HD voor welke moet ik dan gaan? Heeft iemand ervaring met 1 van de 3? Belangrijk voor mij is met name de geluidskwaliteit, en films kijken.
Prozei    posted on 21-05-2009 21:50
Poster: Esmee
je kan standaard 5% korting krijgen als je bij kortings codes slamdj invult.... of mag je dat niet vertellen? sry dan mods.
maar iig, die 2.5% is voormij niet meer zo heel interessant, ik heb alleen een koptelefoon nodig, nou dat 2.5% zal dan 3 euro besparen ofzo... maar de rijkosten zijn alleen al een stuk hoger. Dus daar doe ik het niet voor Happy, laughing
als t in a'dam was geweest had ik dr nog overna kunnen denken.

dan is het idd niet intressant ik moet iets halen waarbij die 2,5% al bijna 50? is.
dan is het wel een ritje goes waard.
plus de gezelligheid op een open dag
Roalin    posted on 21-05-2009 21:53
2000 euries? Toemaar, geen last van recessie? Winking my eye
Prozei    posted on 21-05-2009 23:04
Poster: Roalin
2000 euries? Toemaar, geen last van recessie? Winking my eye

rond de 1600? en?nee niet echt last van de recessie wel hard voor moeten sparen.
?
Roalin    posted on 21-05-2009 23:35
Dan is het goed! Winking my eye
Snoey    posted on 22-05-2009 04:34
Poster: Saskia
Gister dik feestje gehad met Lucien Foort Happy, laughing
leuke gast is dat!

Zondag staat hij in bloemendaal, heb hem al bijna een jaar niet meer zien draaien. Dus ben benieuwd of die nog vette platen gaat draaien :D
www.soundcloud.com/ten-hooven
Tomazos    posted on 22-05-2009 06:00
pff, net thuis van Kermis gebeuren.. een zaal vol zuipend volk (westfriesland staat nogsteeds op nr 1 kwa zuipenCool), echt SUPER foute muziek gedraaid (logisch met kermis).. als ik hier paar nummers op ga noemen zullen jullie waarschijnlijk dit doen: Cool..

maja, als er maar gefeest word toch :D

zometeen van 14.00u t/m 20.00u weer, daarna in een normale club vanaf 22.00u, en dan Zaterdag nacht weer met kermis.. (zaterdag op zondag ben ik jarig samen met me schatje saskiaa?Cool)
maar dan in een (hoofd) zaal waar ik vrij 'normale' muziek kan draaien:P

dat nederlands talig kwam me echt even de strot uit vandaag:P,
en toch komt de hele regio erop af, zijn 2 lokaties, ik sta in alle 2 (zelfde eigenaar).. beide helemaal vol gepropt

kan echt even geen Corrie konings,frans bouwer e.d meer horen:P
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Saskia    posted on 22-05-2009 07:39
Ja schatje
zondag zijn we jarig Happy, laughing
DjVictorF    posted on 22-05-2009 09:53
Poster: tom-j
als ik moet kiezen tussen de Samsung Omnia, de LG Arena en de HTC Touch HD voor welke moet ik dan gaan? Heeft iemand ervaring met 1 van de 3? Belangrijk voor mij is met name de geluidskwaliteit, en films kijken.

Ik heb zelf een LG. Je moet beter geen LG nemen. Deze dalen heel snel in waarde! Zo kocht ik mijn mobiel?de Viewty?jaartje geleden bij een abonnement en hij was 320 euro in de winkel toen. Vervolgens een half jaartje later was hij nog maar 130. En LG is staat niet echt bekend om zijn kwaliteit. Ze zijn wel heel leuk. Maar ik denk dat je gewoon beter voor de Samsung Omnia of de HTC kan gaan. (ik persoonlijk zou gaan voor de HTC)
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

172 Users online: 9 Guests (163 Unknown)
Pages generated today : 22.466
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.318.162