Poster: Stefjuuh
Is wel een eind weg voor je! Maar de folder die ze hebben, zelfde manier verpakt, zelfde formaat, zelfde aantal pagina's..
Poster: Phenix
Klopt, het is een stukje reiden, maar mijn vader heeft een leaseauto dus de benzine wordt vergoed en het lijkt me zowiezo wel eens leuk om in die showroom te kijken en wat apparatuur te testen. De folders zijn inderdaad precies hetzelfde, alleen staat er in de folder van RJShop een interview van Reind (AboutDJ) over Digital DJ-Gear en heb je bij RJShop geen 7.5% korting op het gehele assortiment. Bij de opendag van Bax hebben ze ook een aantal workshops over o.a. de nieuwe LED technologie, recording,? DMX, microfoons, etc.
Maar het komt idd wel heel erg overeen, hoezo concurrenten
Poster: Phenix
Ik ga waarschijnlijk naar de opendag van Bax. Ten eerste ze geven 7.5% korting op het gehele assortiment op de opendag en ik wil toch wat bij hun kopen dus dat komt mooi uit.
Poster: Prozei
ik ga ook even langs.
lead geeft die dag ook een demo
plus dat die 7,5% korting komt goed uit moet ook nog wat hebben.
Poster: Esmee
je kan standaard 5% korting krijgen als je bij kortings codes slamdj invult.... of mag je dat niet vertellen? sry dan mods.
maar iig, die 2.5% is voormij niet meer zo heel interessant, ik heb alleen een koptelefoon nodig, nou dat 2.5% zal dan 3 euro besparen ofzo... maar de rijkosten zijn alleen al een stuk hoger. Dus daar doe ik het niet voor
als t in a'dam was geweest had ik dr nog overna kunnen denken.
Poster: Roalin
2000 euries? Toemaar, geen last van recessie?
Poster: Saskia
Gister dik feestje gehad met Lucien Foort
leuke gast is dat!
Poster: tom-j
als ik moet kiezen tussen de Samsung Omnia, de LG Arena en de HTC Touch HD voor welke moet ik dan gaan? Heeft iemand ervaring met 1 van de 3? Belangrijk voor mij is met name de geluidskwaliteit, en films kijken.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.