probleem met Ecler MAC70V.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

mp    posted on 01-05-2009 10:56
hallo,ik zit met een vervelend probleem, donderdag is er bij ons een nieuw cafe open gegaan,waarbij ik verantwoordelijk was voor de geluidsinstallatie, dinsdag de hele installatie geplaatst en alles werkte perfect.

vlak voor de opening krijg ik telefoon dat de ecler mixer defect was, heeft er iemand een idee waaraan dit kan liggen??
de mixer heeft wel open en bloot gestaan vanaf dinsdag en er is toen nog gewerkt aan de muren zou het kunnen dat er teveel stof in de mixer is gegaan?? of is dat een domme redenering .

hebben jullie een idee of ik hier zelf naar kan kijken of gewoon terugsturen naar de winkel...

graag jullie reactie's

MP
elke dag is een feest!!

What do you think about probleem met Ecler MAC70V. ??

Vote :   

Yorick    posted on 01-05-2009 11:13
een te hoge spanning misschien?
productie fout?
etc..
mp    posted on 01-05-2009 11:45
spaning ligt netjes op 220V er ligt een volledig nieuw electriciteitsnet,
en ik meet altijd eerst de stopcontacten uit alvorens er mijn materiaal aan te hangen.
productiefout zou kunnen, maar het is maar op 1 kanaal...
hij was net terug uit herstelling, kwam al uit ander cafe.
elke dag is een feest!!
Estacy    posted on 01-05-2009 12:32
raar, Eclers zijn anders toch prima kwaliteit. Mischien volgende keer een Rodec? vraag maar aan Tekhead hoe betrouwbaar die zijn!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
mp    posted on 01-05-2009 18:43
heb thuis een rodec bx9, maar de ecler was van de drive inn waar ik werk,en die man is ook eigenaar van die cafe's dus het lag voor de hand dat hij zijn ecler ging gebruiken in dat cafe, nu staat zijn persoonlijke DJM600 er,

de ecler gaat gewoon terug naar de hersteldienst,hij is net terug,dus moeten ze hem gewoon opnieuw goed herstellen.

bedankt voor alle reply's

MP
elke dag is een feest!!

This is an old Topic

No new postings for 5.642 days.
 Post CommentThat would be 188.1 months
or a whopping 15.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

66 Users online: 4 Guests (62 Unknown)
Pages generated today : 6.152
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.966.382