cdj 400 compatible met imac
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

StevenCrost    posted on 28-04-2009 23:07
Ik had het demo filmpje gezien van de cdj-400 waarmee je hem ook kon aansluiten op een pc
nu vraag ik me af, kan deze ook gezien worden in OSX of echt alleen in Windows? 
aangezien je wel een ipod kan aansluiten, waarvan ik heb gelezen niet alle Ipod versies.
En als ik nou me imac aansluit met usb naar de cdj-400 leest deze dan gelijk alle nummers die ik op me mac heb staan,
zoals een externe hardeschijf?

Ik heb zelf de cdj-400 niet, ben het wel aan het overwegen aangezien ik het meer voor thuis wil doen met usb en dit makkelijker vind dan branden en sneller is. 
Ik kon hier helaas niet veel over vinden bij Gearbase of forums op deze site, en op engelse sites kwam ik er ook niet geheel uit...

mocht er toch een forum zijn op deze site dan mag deze ook geplaatst worden, alvast bedankt!

Groeten Stefan,

What do you think about cdj 400 compatible met imac ??

Vote :   

Tekhead    posted on 29-04-2009 01:05
Deze informatie ga je zeker vinden op apple forums, zoals macfan, maar ik weet zeker dat je hem kan aansluiten aan je imac ( zeker laatste generatie)
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Stefjuuh    posted on 29-04-2009 07:42
Wat jij wilt kan helemaal niet. Een CDJ-400 kan direct van een (FAT!!!!) geformatteerde schijf lezen. Via een computer kan je midi aansturing gebruiken, en je CDJ werkt dan als geluidskaart. Als je dus je muziek via je pc vanaf je hardeschijf wil laten spelen zul je dat icm een dj programma moeten doen (virtualDJ/traktor e.d.)

Nu het andere punt. Werkt een CDJ-400 wel met een mac? Ja! Ik heb mijn CDJ ooit ns aan een mac gehangen, ableton opgestart en ik had instant soundcard die werkte, en midi control!

MaximDJ    posted on 29-04-2009 10:31
Jep, hij werkt  met MAC
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Yorick    posted on 29-04-2009 10:38
cdj 400 pakt ook een ipod toch?
Stefjuuh    posted on 29-04-2009 20:20
Behalve touch/phone

This is an old Topic

No new postings for 5.805 days.
 Post CommentThat would be 193.5 months
or a whopping 15.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

153 Users online: 9 Guests (144 Unknown)
Pages generated today : 14.297
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.269.362