Hey mensen Ik wou ook beginnen met het draaien van cds en nou leek mij de axis 9 cr wel zeer geschikt om mee tebeginnen. Omdat deze heel veel handige functies heeft en goed te bedienen zou zijn. En omdat mij de prijs natuurlijk wel aanstaat Ik heb verder het mengpaneel van berhinger djx 700, ik weet dat deze niet top is maar ik ben ook maar een student en dan weet je het wel. Laat ff weten wat je hier van vind
Mod edit by W.i.M on 19-09-2005 21:59 (9%) [MOD Edit] prijzen+webshop, poll
What do you think about Axis 9cr ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb hem ook sinds een paar weken en ik ben erg tevreden. In deze prijsklasse is dit denk ik de speler die je meot hebben. Hij heeft erg veel functies (die allemaal goed en eenvoudig werken) en hij zit degelijk in elkaar.
Hey de axis 9cr is een goede cd speler ik heb hem zelf ook maar als je een behringerdjx700 wil kopen kijk dan voor een axis 4 dat is de axis 9 zonder effecten en een aanraakgevoelige jogwheel omdat in de behinger al talloze effecten zitten
de axis 9cr is wel een redelijke Cd speler,, het is Numark en Numark blijft altijd wel top kwaliteit bieden als het om dj stuff gaat...
This is an old Topic
No new postings for 6.983 days. Post CommentThat would be 232.8 months or a whopping 19.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.