Introduce: Esmée (7/9)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Esmee    posted on 26-04-2009 11:21
Ik ben esmée,
woonachtend in hoofddorp
bouwjaar 1994
geslacht vrouw :P
uhhmmm ik zit nu in 3 vwo, wat volgend jaar dus 4v gaat worden met N&T als profiel
Ik draai nu een kleine 2 jaar. Ik heb geen eigen set en gebruik om te oefenen een set van een vriend van me. 2x numark axis 9, een mengpaneel met een alleen een crossfader en een cheap blokker headphone dingetje. Mixer gaat als het goed is komend jaar vervangen worden door een 4 kanaals mixer met effecten enzo.
Aangezien ik geen eigen set heb, kan ik niet zoveel oefenen als ik wil...
nja ik draai op schoolfeesten, wat hopelijk ooit nog gaat veranderen naar normale feesten.
Ik draai t liefste Dirty house of hardstyle.
gewone house en trance wil ik ook nog wel draaien, maar voor hip-hop ben je bijmij aan het verkeerde adres.
Eigen set moet ooit komen, het geld is er alleen nog niet.

Edit

Ik weet gewoon nog neit helemaal wat ik wil kopen. Bijmij is het vaak zo, dat ik bij anderen dingen heel leuk vind, maar als ik het zelf heb ik het uiteindelijk toch niet veel gebruik omdat ik uiteindelijk toch alleen maar game of msn, en dat andere een beetje links komt liggen...
zie hier de aanschaf van echt heelveel games die nog moeten worden uitgespeeld, er liggen nog behoorlijk wat audio tijdschriften op me te wachte, 6 boeken waar ik al inbe gonnen ben maar nog niet zijn afgemaakt. Modelbouw vliegtuigen.. Hoe komt dit als ik dat bijmezelf afvraag...
ik heb 1 teveel spullen
2 ik zit teveel achter mn pc en geef nietzoveel tijd aan andere dingen omdat dit gewoon leuker blijft.

nu hebben mijn ouders zoiets van ja, zonde zo'n aanschaf van 1000-2000 euro, om nou iets van 20 euro te kopen om daarna 3x te gebruik okee, maar dit gaat ze toch echt te ver. En mischien hebben ze wel een beetje gelijk. maar ik vind het nogsteeds na 2 jaar leuk... Om 1x in de week te doen, en ik neem aan dat dit ook blijft als ik thuis ook een set heb, maar dat moet ik nog wel even zien.

nu kan ik kiezen voor:
midi controller om even te kijken of ik het ook ga gebruiken voor thuis
vestax vci-100:
€550 + geluidskaart wordt hij nog duurder, deze vind ik de mooiste controller (buiten vci-300) maar eigenlijk vind ik deze te duur  worden hiervoor.
hercules rmx:
€350 als ik me niet vergis, geen touchsenstitve
reloop digital jockey interface edition
€390, ook geen touchsensetive.

Als ik meteen ga voor mn set kan ik simpel of duur doen...
2x reloop rmp1 € 650
2x pio cdj-400
€ 1430

mixer zowiezo met effecten
reloop iq2 €265
reloop dsp blackfire rmx-40 €350
die keuze gaat afhangen van 2 of 4 kanaals.

Ik ben nu gewoon nog niet helemaal uit mn keuze. Je kan zeggen, als beginner zou ik voor een controller gaan, maar ik ben nu eenmaalgewend om emt cd's te draaien. Dit gaat wel mn 1e set worden, maar het beatmatchen en ering gooien en dan overmixen met eq heb ik onder de knie. Ik moet nu werken aan mn verdere mix technieken.
Dus ik wil graag een set die hiervoor geschikt is en het liefste niet meer een nieuwe set hierna kopen.
Ik kan ook voor een controller gaan om thuis een beetje te klooien en mocht ik hem na 2 jaar nog gebruiken, een echte set gaan kopen.

wat zouden jullie nou doen in mijn geval?

(het geld is er nog niet dus hoe hoger de prijs hoe langer wachten erop)

User edit by Esmee on 08-05-2009 @ 08:22:36 (100%)

What do you think about Introduce: Esmée ??

Vote :   

Stefjuuh    posted on 04-05-2009 19:37
Zegt ze met een cola in de booth op een contest waar je toch niet in de booth gaat staan drinken!
Boyd    posted on 04-05-2009 23:10
Poster: Esmee

hoezo? mag dat niet :P?

Coca-Cola Light toch voor de dames?

Anyway, welkom hier.
Esmee    posted on 05-05-2009 11:04
uhhm nee das echt uhhm... een stuk minder lekker dan gewone cola.
Als je cola drinkt moet je het goed doen, geen goedkope cola, geen cola light of zero, gewoon coca cola :D
MoXeGy    posted on 05-05-2009 11:07
Welkom Happy, laughing
DjVictorF    posted on 05-05-2009 11:12
Nu krijgen we hele gesprekken over cola inplaats van chocomelCool
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Esmee    posted on 05-05-2009 11:16
cola is ook gewoon lekkerder dan chocomel. (vind ik)
Ik vind chocomel koud niet lekker, en warm vind ik het wel redelijk maar met een beetje koffielikeur erdoorheen smaakt het stukken beter (niet teveel dan wordt het weer minder lekker)
er gaat gewoon niets boven ijs koude cola met prik. + een zonnetje op een terras.... hmmm
Snoey    posted on 05-05-2009 14:44
Poster: BoydGrift

Coca-Cola Light toch voor de dames?

Anyway, welkom hier.

Ja daarom staat er ook zo'n lange rij bij de dames wc, en dan niet omdat ze moeten plassen.
www.soundcloud.com/ten-hooven
DJDenz    posted on 05-05-2009 14:59
Het is allemaal al erg genoegCool
Ashley    posted on 05-05-2009 16:34
all the girls standing in the line for the bathroom Cool

van gewone cola word je dik(ker), meisjes zijn meer bezig met hun gewicht dan mannen, oplossing: cola light. juist.......
Maar wat nou als het lukt, mama?
User edit by Ashley on 05-05-2009 @ 16:35:42 (5%)
Snoey    posted on 05-05-2009 17:10
Nee van cola word je niet dik, van cola en ongezond eten in combinatie met niet bewegen word je dik. En van light krijg je last van je darmen vanwege de laxerende zoetstof, die de suiker moet vervangen. 

Misschien wel een nieuwe trend van annorexia: alles wat je eet/drinkt zo snel mogelijk laxeren om het er vervolgens zo snel mogelijk eruit te sch*ten inplaats van kotsen.
User edit by Snoey on 05-05-2009 @ 17:12:45 (100%)
Esmee    posted on 05-05-2009 18:22
sja...
nou ik drink gewone cola, gewoon omdat ik het lekker vind. Ik drink het ook niet iedere dag, das vreselijk slecht voor je tanden en dan is het niet meer speciaal.... jaa ik vind drinken speciaal xD
ik krijg er alleen wel puisten van(bij emer dan 7 blikjes per week).... overtollig suiker = energie + vet
en van . Vet = puisten...
maar goed cola light zal je vast niet van aan de diaree raken als je het niet teveel drinkt.

en wij meisjes zijn alleen maar meer bezig met ons gewicht omdat mannen het anders neit aantrekkelijk vinden... dus niet zeuren. En ook niet over het naar de wc gaan, dat is alleen om te kijken of ons haar/ make-up nog goed zit, omdat mannen dat vaak niet zeggen en je er anders aan t einde van de avond er pas achterkomt dat de hele avond je haar raar heeft gezeten of je mascara helemaal was uitgelopen.
vervolgens hebben wij vrouwen ook nog last van een maandelijksprobleem, waardoor we nog vaker naar de wc moeten.
Zogenoeg verklaring waarom wij vaak naar de wc gaan?
Snoey    posted on 05-05-2009 19:42
Niemand vroeg om een verklaring Winking my eye
Stefjuuh    posted on 05-05-2009 19:46
Goed lezen, ze vraagt of het genoeg is, niet of het nodig is..
Esmee    posted on 05-05-2009 19:47
nja jongens zeuren altijd zo of wij nu "al weer"naar de wc meoten...
dus vandaar
Snoey    posted on 05-05-2009 20:04
Poster: Stefjuuh
Goed lezen, ze vraagt of het genoeg is, niet of het nodig is..

Genoeg van iets waar niet omgevraagd is? Met andere woorden: niets?:P 
dacuba    posted on 05-05-2009 20:30
Poster: Ashley
van gewone cola word je dik(ker), meisjes zijn meer bezig met hun gewicht dan mannen, oplossing: cola light. juist.......

Tot ik je een documentje over aspartaam bezorgen, dan stop je wel met Coke Light te drinken, hehe Happy, laughing
Synchronizer    posted on 05-05-2009 22:05
niet om t een of t ander maar wat heeft dit met de introductie van esmee op dit forum te maken?

anywayz..

Welkom hier!
Stefjuuh    posted on 05-05-2009 22:11
Poster: Snoey

Genoeg van iets waar niet omgevraagd is? Met andere woorden: niets?:P?

Wie de bal kaatst...
Ashley    posted on 05-05-2009 22:21
Esmee heeft hier nu al 108 posts en volgens mij is drie kwart over onderwerpen die totaal niets met draaien te maken hebben..

no hard feelings butt... Happy, laughing
Winston    posted on 06-05-2009 13:32
Look who's talking. Esmee heeft wel erg veel replies, maar van minder mensen dan bij jou. Bv. bij Esmee heb ik misschien 8 replies, bij jou maar 1. Jij en Saskia hebben maar een paar minder replies, 100 of zo, en daarvan zijn zeker de helft van de jongens smoorverliefd op jullie. Cool
Tic Toc
Esmee    posted on 06-05-2009 15:22
@ winston, volgensmij ebdoelde ze mn posts over het algemeen en niet de posts die hier zijn gedaan Winking my eye

dat valt wel mee hoor... misschien een kwart, en echt niet meer dan een 3e, nooit 3 kwart.
Winston    posted on 06-05-2009 15:31
O ja, dat zie ik nu ook, dus mijn excuses Ashley.

Je hebt nu dus 110 posts Esmee.
Maar je bent niet de enige als dat zo mocht zijn wat Ashley zei. Vele van de jongens hebben het ook maar af en toe over draaien.
Anyway, we hebben jou het snelst beter leren kennen. De meesten leer je pas beter kennen na een heleboel tijd in de late leeuw.
Tic Toc
Esmee    posted on 06-05-2009 15:35
agh... t maakt mij echt niet uit of zij vind dat 3/4 serieus is of niet...
zolang ik met die overige 1/4 maar mensen heb geholpen.. dan is t goed Happy, laughing
Ashley    posted on 06-05-2009 17:10
ik bedoelde het niet kwaad esmee

het is alleen dat ik je erop probeerde te wijzen dat je het misschien iets meer over draaien kan hebben in plaats van broeken of cola
User edit by Ashley on 06-05-2009 @ 17:12:36 (100%)
Synchronizer    posted on 06-05-2009 17:23
Poster: Ashley
ik bedoelde het niet kwaad esmee

het is alleen dat ik je erop probeerde te wijzen dat je het misschien iets meer over draaien kan hebben in plaats van broeken of cola

ja want dit is geen broeken en cola forum maar een dj forumCool
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

214 Users online: 80 Guests (134 Unknown)
Pages generated today : 9.140
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.959.699