Introduce: Esmée (6/9)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Esmee    posted on 26-04-2009 11:21
Ik ben esmée,
woonachtend in hoofddorp
bouwjaar 1994
geslacht vrouw :P
uhhmmm ik zit nu in 3 vwo, wat volgend jaar dus 4v gaat worden met N&T als profiel
Ik draai nu een kleine 2 jaar. Ik heb geen eigen set en gebruik om te oefenen een set van een vriend van me. 2x numark axis 9, een mengpaneel met een alleen een crossfader en een cheap blokker headphone dingetje. Mixer gaat als het goed is komend jaar vervangen worden door een 4 kanaals mixer met effecten enzo.
Aangezien ik geen eigen set heb, kan ik niet zoveel oefenen als ik wil...
nja ik draai op schoolfeesten, wat hopelijk ooit nog gaat veranderen naar normale feesten.
Ik draai t liefste Dirty house of hardstyle.
gewone house en trance wil ik ook nog wel draaien, maar voor hip-hop ben je bijmij aan het verkeerde adres.
Eigen set moet ooit komen, het geld is er alleen nog niet.

Edit

Ik weet gewoon nog neit helemaal wat ik wil kopen. Bijmij is het vaak zo, dat ik bij anderen dingen heel leuk vind, maar als ik het zelf heb ik het uiteindelijk toch niet veel gebruik omdat ik uiteindelijk toch alleen maar game of msn, en dat andere een beetje links komt liggen...
zie hier de aanschaf van echt heelveel games die nog moeten worden uitgespeeld, er liggen nog behoorlijk wat audio tijdschriften op me te wachte, 6 boeken waar ik al inbe gonnen ben maar nog niet zijn afgemaakt. Modelbouw vliegtuigen.. Hoe komt dit als ik dat bijmezelf afvraag...
ik heb 1 teveel spullen
2 ik zit teveel achter mn pc en geef nietzoveel tijd aan andere dingen omdat dit gewoon leuker blijft.

nu hebben mijn ouders zoiets van ja, zonde zo'n aanschaf van 1000-2000 euro, om nou iets van 20 euro te kopen om daarna 3x te gebruik okee, maar dit gaat ze toch echt te ver. En mischien hebben ze wel een beetje gelijk. maar ik vind het nogsteeds na 2 jaar leuk... Om 1x in de week te doen, en ik neem aan dat dit ook blijft als ik thuis ook een set heb, maar dat moet ik nog wel even zien.

nu kan ik kiezen voor:
midi controller om even te kijken of ik het ook ga gebruiken voor thuis
vestax vci-100:
€550 + geluidskaart wordt hij nog duurder, deze vind ik de mooiste controller (buiten vci-300) maar eigenlijk vind ik deze te duur  worden hiervoor.
hercules rmx:
€350 als ik me niet vergis, geen touchsenstitve
reloop digital jockey interface edition
€390, ook geen touchsensetive.

Als ik meteen ga voor mn set kan ik simpel of duur doen...
2x reloop rmp1 € 650
2x pio cdj-400
€ 1430

mixer zowiezo met effecten
reloop iq2 €265
reloop dsp blackfire rmx-40 €350
die keuze gaat afhangen van 2 of 4 kanaals.

Ik ben nu gewoon nog niet helemaal uit mn keuze. Je kan zeggen, als beginner zou ik voor een controller gaan, maar ik ben nu eenmaalgewend om emt cd's te draaien. Dit gaat wel mn 1e set worden, maar het beatmatchen en ering gooien en dan overmixen met eq heb ik onder de knie. Ik moet nu werken aan mn verdere mix technieken.
Dus ik wil graag een set die hiervoor geschikt is en het liefste niet meer een nieuwe set hierna kopen.
Ik kan ook voor een controller gaan om thuis een beetje te klooien en mocht ik hem na 2 jaar nog gebruiken, een echte set gaan kopen.

wat zouden jullie nou doen in mijn geval?

(het geld is er nog niet dus hoe hoger de prijs hoe langer wachten erop)

User edit by Esmee on 08-05-2009 @ 08:22:36 (100%)

What do you think about Introduce: Esmée ??

Vote :   

Tomazos    posted on 27-04-2009 23:06
Poster: Ashley

show us the results! Happy, laughing

ik ben een meisje en ik hou wel van kleur.. mag dat ook?
haha mijn avatar is ook redelijk kleurrijk :P

ik ben geel als ik moet kotseCool
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
dacuba    posted on 27-04-2009 23:52
LOL reageert hier nog iemand "ja ik ben van Haarlem" ofzo.. DAMN, hoe dom ben je dan!

@ Esmee, 't is hier toch geen modeforum? Ga je nou écht foto's posten van een nieuwe broek? Djezus, 15 zeg je? En dat al die jongens hier dan er nog zo in opgaan.. sjonge sjonge Happy, laughing
Kevinova    posted on 28-04-2009 00:42
Gaat weer helemaal nergens over hier.

Esmee, iig welkom op t forum lees voortaan wel ff goed je bericht door voor je het hier plaatst. Want je heb al 'n grote fout gemaakt daarin. Als je wilt draaien en je bent zelfverzekerd dat je er goed in bent zou ik als ik jou was eens bij jongerencentra's bij jou in de buurt gaan kijken. Ken zelf degene die in de Time-Out in Hoofddorp draaien en zo kan je beetje buurtelijk bekend worden.

En jongens, komop is een meid hier dan zo speciaal dat iedereen zich aangetrokken voelt te reageren op een introductie van een nieuw lid? En meteen gaan koppelen enzo.
User edit by Kevinova on 28-04-2009 @ 00:44:03 (39%)
ThijsG    posted on 28-04-2009 09:21
Poster: dacuba
LOL reageert hier nog iemand "ja ik ben van Haarlem" ofzo.. DAMN, hoe dom ben je dan!

LOL reageert hier nog iemand serieus op die post... DAMN, hoe dom ben je dan!Cool
Esmee    posted on 28-04-2009 10:13
Ja mijn vrienden gaan vaak naar de stip in Nieuw-vennep.
Dit staat er op de site:
3e vrijdag van de maand "Open-DJ-Night".
Wil je ook wel eens als een prof achter de draaitafels staan? Schrijf je dan in op: be-the-dj@de-stip.nl!

Dus dat ga ik maar es een keer doen. Alleen is er dan geen publiek :S want je kan er niet uitgaan de 3e van de maand....
maar goed ik ga eerst wel eens een leuke demo opnemen en daarna in jongereecentra kijken.
Bouncy    posted on 28-04-2009 11:24
w0w, een meisje stelt zich voor, gelijk 130 posts in het voorstel topic! :O

Welkom @ DJR!
Esmee    posted on 28-04-2009 11:56
agh daar kan ik ook verder niets aan doen he. Maar goed ik ga nog even kijken voor een leuke avatar nu
User edit by Esmee on 28-04-2009 @ 11:57:15 (100%)
Saskia    posted on 28-04-2009 12:17
oh dit gaat echt te ver..
Een voorstel topic en het gaat over broeken
serieus..
Niveau daalt stemming stijgt.. :P
ianroma    posted on 28-04-2009 12:32
Nou welkom Esmee. Zo te zien zijn er hier genoeg mensen die je ten alle tijden willen helpen!Cool. Veel plezier in ieder geval op DJR!
voyager    posted on 28-04-2009 12:37
Sow, nog nooit zoveel jongens gezien die zo snel een meid te 'hulp' zijn gekomen!:O omg

De meeste meiden hier overkomt dit niet:P?

Sebasz    posted on 28-04-2009 18:11
Poster: Bouncy
w0w, een meisje stelt zich voor, gelijk 130 posts in het voorstel topic! :O

Welkom @ DJR!

Dat dus. Beetje triest eigenlijk :')
Tomazos    posted on 28-04-2009 18:20
Poster: ianroma
Zo te zien zijn er hier genoeg mensen die je ten alle tijden willen helpen!Cool.

niet alleen dat denk ik.. aangezien de gemiddelde leeftijd hier van de jongens 15/16 is,
Winston    posted on 28-04-2009 18:51
Poster: Kevinova
En jongens, komop is een meid hier dan zo speciaal dat iedereen zich aangetrokken voelt te reageren op een introductie van een nieuw lid?

Jaaa. Als je de member stats bekijkt is een meid hier wel speciaal.

Poster: Kevinova
En meteen gaan koppelen enzo.

En zoals ik eerder zei. Er zijn al drie koppels hier (jongen - meisje tenminste) die elkaar via DJ Resource hebben ontmoet.
Tic Toc
Tomazos    posted on 28-04-2009 20:27
Poster: Winston

Jaaa. Als je de member stats bekijkt is een meid hier wel speciaal.

En zoals ik eerder zei. Er zijn al drie koppels hier (jongen - meisje tenminste) die elkaar via DJ Resource hebben ontmoet.

wie dan :P
Winston    posted on 28-04-2009 20:33
edit .. laat ze maar zelf reageren.
En de derde moet je weten Cool
Tic Toc
User edit by Winston on 28-04-2009 @ 20:34:44 (58%)
niiicola    posted on 28-04-2009 20:44
En de derde moet je weten Cool

Nee hoor.
Gewoon.
Winston    posted on 30-04-2009 16:54
Meisjes en coca cola Cool
Tic Toc
Nandi    posted on 30-04-2009 17:21
Ook maar welkom danHappy, laughing
View    posted on 02-05-2009 11:34
En het gemiddelde IQ is weeral gedaald op dit forum! Hoezee, op naar de twee!
ScottB    posted on 02-05-2009 12:36
Ik heb er maar een woord voor;

Welkom

Ik hoop dat het toch weer over Dj-gerelateerde zaken zal gaan, in plaats van broeken, avatars en Tsjernobyl ... Dat is meer iets voor de LL denk ik.
Delcone    posted on 02-05-2009 12:41
Hardstyl :honger:
Esmee    posted on 03-05-2009 10:58
Meisjes en coca cola Cool

hoezo? mag dat niet :P?
Winston    posted on 04-05-2009 15:57
Mag wel hoor, waarom niet. Als ik coca cola heb gedronken kan ik niet meteen goed slapen, en meisjes ...
Tic Toc
Esmee    posted on 04-05-2009 17:26
worden er druk van :D(ik teminste)
Ashley    posted on 04-05-2009 19:11
worden er niet druk van Happy, laughing
Maar wat nou als het lukt, mama?
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

93 Users online: 2 Guests (91 Unknown)
Pages generated today : 5.327
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.212.277