Poster: skyline643
De beste set die je kunt hebben denk ik. Als je geld hebt voor een DJM-700 en CDJ-800mkII moet je het zeker niet laten!
Poster: BoydGrift
Ja en Nee.
Als ik ooit overnieuw moet beginnen koop ik meteen een set die al mijn wensen vervult ipv beetje voor beetje.
En nu komt de nee, of de twijvel. Je hebt nu de Hercules console, ongeacht dat je dat ding ruk vindt. Vindt je het plaatjes mixen en gelijk laten lopen(niet op de bpm counter, maar op gehoor) leuk? Zo nee: Niet doen. Zo ja:
Met de CDJ800mk2 maak je zeker geen verkeerde keuze, het zijn spelers van prima kwaliteit met alle functies die je nodig hebt.
Zelf zou ik de DJM700 mijden, het is wel een pioneer maar niet met de kwaliteit van een cdj1000 of djm800. Voor minder geld kun je een veel mooiere mixer vinden bij allen&heath: De xone42, of bij Ecler: De NUO5.
Wat er dan nog over blijft is een setje monitor speakers en een hoofdtelefoon, die kan je naar eigen smaak altijd nog bijkopen. Voor monitor speakers zijn de KRK rp6g2 hele mooie, of als je echt wil knallen een setje Syrincs.
Poster: Ilja
Ik denk dat als je wilt beginnen dat is Denon DN-S1200 en DN-X120 een hele goede set. Kijk even op Discoparadijs.nl daar hebben ze goede aanbieding.Mijn set is Pioneer DJM-400 en 2xTechnics SL-DZ1200 ( virtueel dan want die decks moeten elke moment met de post binnenkomen, en het duurt al veels te lang) ( wat je ook probeert meestal kan je Pioneer gewoon niet ontwijken

![]()
Poster: skyline643
De beste set die je kunt hebben denk ik. Als je geld hebt voor een DJM-700 en CDJ-800mkII moet je het zeker niet laten!
Poster: MaximDJ
Dit is niet alleen voor beginners! Dit is met het grootste gemak een set voor Pro's hoor! Super set, zeer deftig om mee te beginnen
Poster: DjVictorF
als je zeker weet dat je het leuk vind? Zoiezo meteen met dat setje beginnen! Dat scheelt je denk ik toch wel een hoop geld! Maar je moet wel even goed kijken waar je die 800's vandaan gaat halen want met wat gelukt zijn ze ergens nog voor 670 te koop inplaats van 830...!