Ik wilde graag een goeie headphone gaan kopen. Aangezien ik graag lang wil genieten van mijn gehoor, zal ik neti besparen op een headphone en er 1 bij de blokker gaan halen, maar €150 zit toch wel uiterlijk mijn max, en het liefste blijf ik onder de 100 euro.
prijs: liever onder de 100, tenzij meer echt beter is, maar 150 is toch wel echt mn max geluidskwaliteit: Hoeft niet optimaal te zijn, maar een beetje kwaliteit is wel nodig. bouwkwaliteit: Hoog, het liefste wil ik in 1x een goeie kopen en daarna nooit meer 1, of in ieder geval de komen de paar jaar niet meer. looks: is voor iedereen anders, maar een beetje een bling bling pats headphone vind ik wel leuk. op de oren/erover heen: maakt in prencipe niet uit, maar ik wil niet dat hij knelt, dat zal ik dus even in een shop uit moeten proberen. volume: hoeft niet heel hard te kunnen maar goed afsluiten van de buitenwereld is wel echt nodig. een krulsnoer is geen must maar het lijkt me wel handig, net als vervangbare kabel en oor dingetje... pads heten ze toch? Ik leg hem niet in mijn nek, dus daar hoeft hij niet voor geschikt te zijn.
nu valt mijn blik op stanton pro 2000 voor +/- 70 euro. de reloop 3500 vind ik er te lomp uit zien dus die valt af. T oog wil immers ook wat.
Nu heb je ook nog het hogere prijs segment, boven de 100 euro. Daarin heb je 2x een technics headphone die mij wel leuk leken, de rp dj 1210 en de rp dh 1200 de rp dh staat mij meer aan vanwege het afkopelbare kabel systeem. Of gaat de kabel niet zo snel stuk? dan hebben we ook nog de Sony MDR v700, deze schijnt erg goed te klinken maar gaat snel stuk. De Sehnheiser 25, vind ik er niet erg mooi uitzien en de prijs wordt mij ook te hoog. Denon DN-HP700 heb ik niet zoveel over gehoord.
Nu is mijn vraag, is de stanton 2000 goed genoeg om aan mijn eisen te voldoen, voorkomt hij piepende/zuizende oren na het draaien en gaat deze een aantal jaar mee bij normaal gebruik? (een keer vallen moet hij dus wel tegen kunnen maar ik zal er niet mee gooien)
Of raden jullie mij aan met deze eisen te kijken naar een headphone in eht hogere prijs segment? en zo ja, welke? Bij de hogere gaat mijn keuze uit naar 1 van de 2 technics maar ik weet nog niet welke van de 2, dat wil ik even uitproberen. Vast bedankt :D
What do you think about Keuze Headphone goedkoop of duur ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
koop absoluut geen stanton 3000 oid, was na 1 maand al gebroken,
Dat ligt er dan aan hoe je ermee omgaat? Ik zelf, maar ook dj/producer Amex en een goede vriend van mij gebruiken hem al meer als een jaar zonder ooit 1 probleem? Ik bedoel, zo goed als de Pioneers cd spelers zijn, alles is te slopen met de juiste aanpak hoor dus ook koptelefoons.
Ik ben altijd te spreken geweest over de Stanton 2000, value for money. Maar heb nu weer hetzelfde probleem, rechterkant werkt niet. Was half jaar geleden ook al. Dus echt betrouwbaar vind ik hem niet, maar geeft goed geluid & is goedkoop. Is een soort ALDI voor de hoofdtelefoons. Je moet er geluk meehebben, Die 3000 is inderdaad rommel
en 2 maanden geleden bij de Mediamarkt: Een volledige party Sony MDR700 voor 90 euro. Ajj, had ik er maar 1 gekocht....
This is an old Topic
No new postings for 5.630 days. Post CommentThat would be 187.7 months or a whopping 15.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.