Poster: kuituhh
ik begon cheap, jb-system voor 25 euro. Ik dacht wat een wereld koptelefoon voor dat geld. tot ik merkte dat mijn mixen door de HP goed klonken maar als ik de opname terug luisterde draaide ik elke keer net offbeat. ik heb nu een stanton dj pro2000 ala 70 euro en dat is echt een wereld van verschil! een heel stuk beter! dus goedkoop was in mijn geval alles dan beter.
Poster: Estacy
dat heb ik ook! door mijn koptelefoon klinkt het lekker, maar als ik hem af doe, gvd. wat een t*ring herrie :P maar goed, binnenkort maar eens een nieuwe halen!
Poster: DjVictorF
ik heb de denon dn-hp700 en ik vind het echt een TOP ding! Hij is mooi en er komt super geluid uit!
Poster: Twello
Ik heb hem ook en ik heb ook nog niks negatiefs te zeggen over dat ding ik vond hem beter als mijn oude Stanton DJ pro 3000, de HP-700 zit een stuk lekkerder op je hoofd vind ik.
Poster: Winston
Ik ken niemand die zei dat een PRO 2000 stuk ging, maar van de PRO 3000 ken ik een heleboel, waaronder ikzelf als voormalig eigenaar.
Misschien dat ze de build quality van de PRO 3000 hebben verbeterd, maar ik vindt het toch tricky.
De PRO 2000 is echt super voor het geld. Licht en lekker op je hoofd, goed geluid, gaat heel hard voordat het geluid bagger wordt (je krijgt oorpijn als het zover is).
Qua geluidskwaliteit zijn er wel betere, maar qua build quality zijn er weinig die beter zijn.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.