het mss wat een domme vraag maar ik weet niet wat je daar mee kan doen? ik heb die functie op mijn mengpaneel, heeft dit dan ook iets te maken met die 'effect' knoppen op ieder kanaal?
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Een send/return is een manier om een effect processor tussen een toestel, of op een kanaal van je mixer te zetten.
Je vind aan de achterkant van je mixer een Send (uitgang) en een Return (ingang), op effect apperatuur zit dezelfde aansluitingen (soms iets andere benaming). Vaak kun je zowel de Send als de Return met een draaiknop in nivo regelen. Regel de SEND en de RETURN zo af dat je NOOIT maximale uitslag hebt (veelal heb je dan ook vervorming).
Ik weet niet welke mixer je hebt, maar op de Pioneer kun je ook nog met een knop de Send/Return aan/uit zetten.
Let the BASS be louder
This is an old Topic
No new postings for 7.106 days. Post CommentThat would be 236.9 months or a whopping 19.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.