Poster: Estacy
Wat wil je eigenlijk dat je spelers kunnen? moet er een slot-in op zitten? Wil je een scratch funtie? Wil je effectjen? een touchsensitive jog? Wat is je budget?
Poster: Estacy
goede cue vindt ik een harde knop, bijv. plastic in plaats van rubber, en ik neem aan 250 per speler?Mischien de Numark Arc 3? of de JB-systems MCD-200? Je kunt beter zoeken naar 2e hands. De CDJ-200 is ook een mooie speler, kost 2e hands rond de 250 euro, heb hem zelf ook! effectjes, slot in, goede cue (wel geen scratch, maarja)
Poster: Snoey
De cue reageert instant. Het jogwheel van de denon is onbruikbaar voor beatmatchen en scratchen moet je ook niet veel van verwachten. De [-] [+] knoppen werken wel GOED voor het beatmatchen en daarnaast heb je nog 2 hot cues.
Over dat van die rubbere knoppen op de DNS1000, die werken net zo goed als de Pioneer.
En die speler die je op marktplaats wil zetten, voor de helft van de nieuw waarde? En dan kijken hoeveel mensen bieden.
Poster: Stagiar
Je hebt het over dat ze ongeveer één cd per nacht 'breken', dat de jogwheel onbruikbaar is. Verklaar je nader?
Ik ben 3 jaar geleden begonnen met 2x Denon DN-S1000 en heb ze vorig jaar verkocht, fantastische spelertjes. Nooit geen problemen mee gehad, na een paar uur intensief gebruiken wilden ze nog wel eens flink warm worden maar dat was dan ook echt alles.
Simpel gezegd, ga voor die DN-S1000's.
Nieuw zijn ze bij RJshop trouwens in de aanbieding voor €319,-. Ik zou doorsparen voor deze prijs, mocht het dan uiteindelijk toch misgaan dan heb je in ieder geval nog een flinke tijd garantie.
Poster: Stagiar
Je hebt het over dat ze ongeveer één cd per nacht 'breken', dat de jogwheel onbruikbaar is. Verklaar je nader?
Poster: Snoey
Bewaar je advocaten taal maar voor de collegezaal.
Poster: Estacyik heb al een koper voor me DJ Tech. Was sneller dan ik had verwacht:P
Ja maar, die speler is toch verkocht onder de naam van die kerel? Geldt de garantie dan ook voor jou? Ik vraag het me af. Ik zou de spelers op bijv. Marktplaats zetten en dan een vanaf prijs bepalen (bijv. bij een niewprijs van 150 euro, bieden vanaf 60) hou er rekening mee dat DJ tech nou eenmaal niet bekend staat als een a-merk en dat ze dus niet zo waardevast zijn als bijv. Pioneer.