Broadcast Bij Virtual Dj
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

PsykologicalBeatzz    posted on 22-04-2009 16:47
Hey Iedereen,

Ik Gebruik Al Even Virtual Dj. En Bij 'Record' Heb Ik Gezien Dat Er Broadcast Tussen Staat.
Kan Iemand Mij Vertellen Hoe Je Dit Gebruikt?
Want Bij Mij Lukt Het NietCool

[Mod edit: Graag fatsoenlijke opmaak, niet alles vet gedrukt!]
Mod edit by tairip on 22-04-2009 17:57 (35%)

What do you think about Broadcast Bij Virtual Dj ??

Vote :   

Nohtreya    posted on 22-04-2009 17:04
Je moet zorgen dat je poort open staat.

En als je op broadcast drukt krijg je een link. Die geef je aan je luisteraars door....

LETOP:
Je moet een goeie internet verbinding hiervoor hebben.

Wat ik deed toen ik mijn radio ding had was:
Ustream.tv

Dit is een service die een audio source gebruikt en een Video source. Dus dan kan je je webcam aansluiten en je luisteraars kijken en luisteren...

Dit is opzich beter omdat jijzelf geen goeie verbinding hiervoor nodig hebt. Want Ustream neemt all het last van je af...

Als je gaat broadcasten op VDJ. Dan gaat het maar tot een bepaald limiet luisteraars...

Voor het openen van je poort moet je even je model nummer van je router/modem opzoeken. En op google een guide zoeken voor je apparaat.

Hope this helps Winking my eye
feestbeest    posted on 24-04-2009 14:17
Je moet SAM GEbruiken en een stream (net als een fm fercweniet op radio:P)aanmaken op listen2myradio.com
S6!
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
b-shock    posted on 28-04-2009 12:37
Poster: PsykologicalBeatzz
Hey Iedereen,

Ik Gebruik Al Even Virtual Dj. En Bij 'Record' Heb Ik Gezien Dat Er Broadcast Tussen Staat.
Kan Iemand Mij Vertellen Hoe Je Dit Gebruikt?
Want Bij Mij Lukt Het NietCool

[Mod edit: Graag fatsoenlijke opmaak, niet alles vet gedrukt!]

Zelf heb ik het ook aantal keren geprobeert en het lukte niet. Nu ben ik overgestapt op Mogulus. (www.mogulus.com) Mogulus een een service waarbij je Youtube filmpjes live kan uitzenden , je kan dus compleet je eigen zender creeren. Zelf gebruik ik via mijn BEhringer BCD 3000 een kabel naar mijn versterker , en van mijn versterker naar lijningang van mijn laptop. en dan zet ik in de studio van mogulus(gewooon op hun website) op lijningang bij mijn webcam en dan start ik live stream en ik doe alles live via Virtual DJ. heel simpel. de mijne is www.mogulus.com/junkyfm ik draai nu niet  want ik ben op vakantie.

XMatiC    posted on 28-04-2009 17:04
als je voor een radio wil draaien is dat nodig
je opent brodcast dan optie's dan typ je de ip  , server, wachtwoord in van de radio
klik "OK"
& dan online draaien maar :p
www.youtube.com/LennertDJ

This is an old Topic

No new postings for 5.708 days.
 Post CommentThat would be 190.3 months
or a whopping 15.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

73 Users online: 14 Guests (59 Unknown)
Pages generated today : 24.780
Most visitors online this month : 236
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.406.655