geen idee of ik het op dit (sub)forum mag vragen, maar ik ben op zoek naar een dj (drive-inn) die eind juli, augustus of begin september op een zaterdag op een verjaardagsfeest wil komen draaien in st.annaland (zeeland, overnachting mogelijk)
What do you think about Dj gezocht ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik heb een zeer uitgebreide drive-in het is een stukkie uit de buurt maar altijd leuk om eens te doen, inderdaad zoals Niekh al zegt, geef even wat meer info,, wat is het precies, budget, leeftijd publiek, wensen aan apparatuur, hoeveel mensen, enz
No new postings for 5.627 days. Post CommentThat would be 187.6 months or a whopping 15.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.