Poster: PsykologicalBeatz
Als Jullie Een Andere Mixer Vinden,
- Min. 5 Kanalen- Onder 1000 Euro
Poster: Detroyt
Misschien is de DJM 700 iets voor je?
Poster: Detroyt
Wat hierboven gezegt word klopt, jij ziet de Master als een 5e kanaal denk ik...
Poster: CoenBaas5300
SynQ SMX 2/3, 5 kanalen, effecten, alles! Ik u daar ook maar eens naar kijken...Ik ben er in ieder geval heel tevreden over, echt niks op aan te merken.
Poster: Twello
Van Waar Alles Vet/Cursief Gedrukt En Met Hoofdletters?
Van Waar Alles Vet/Cursief Gedrukt En Met Hoofdletters?
Poster: Dubbel_Fristie
Vind raar dat niemand wat over die tt's zegt.
Die stanton t.60 dingen zijn echt de meest basic direct-drive tafels.
Zeker gezien het geld kan je beter gewoon super-oems' kopen.
En 5kanalen heb je echt niet nodig, je bent pas een beginner dus je bent zeker nog wel een jaar zoet om fatsoenlijk 2 bronnen onder controle te houden
Ik denk dat er boven genoeg advies is gegeven kwa panelen ... zou lekker voor de Reloop gaan.
Poster: Dubbel_Fristie
Vind raar dat niemand wat over die tt's zegt.
Die stanton t.60 dingen zijn echt de meest basic direct-drive tafels.
Zeker gezien het geld kan je beter gewoon super-oems' kopen.
En 5kanalen heb je echt niet nodig, je bent pas een beginner dus je bent zeker nog wel een jaar zoet om fatsoenlijk 2 bronnen onder controle te houden
Ik denk dat er boven genoeg advies is gegeven kwa panelen ... zou lekker voor de Reloop gaan.
Poster: RePlayz
Ik heb geen idee over de m505, maar heb zelf wel een rmx-40 blackfire en kan ik er alleen maar lof over spreken. Ik ben er heel erg tevreden mee....perfect en de prijs valt ook erg gunstig
Dus ik kan alleen maar zeggen..ga voor de reloop
Wat ik niet snap is waarom je zoveel geld uitgeeft aan een mixer en heel weinig aan draaitafels? Koop dan 2e hands voor een mooi prijsje een setje SL1200's en dan koop je van de rest van het geld een mixer. Bijv een denon-x1500 die nu in de aanbieding is!
deze heeft ook nog matrix routing dus dan is je kanaal probleem meteen opgelost!