Poster: tairip
dan zijn ze ook niet exact aan elkaar en een OEM is dat meestal wel!
Poster: djmamo
het is gewoon zo.... oem bakken zijn de vervangers van de technics....
wie gaat er nog veel geld uitgeven aan een product dat door iemand anders goedkoper en (naar mijn menig) een mooier jasje heeft (al ben je er niet mee eens dit is een menig en je hoeft hier niet op te reageren)...
leuk als je laatst een technics hebt gekocht maar (persoonlijk) zou ik er wel een beetje ziek van zijn (zie de prijs waar koop je ze nog voor, voor de naam?)
dus voor iedereen die draaitafels wil kopen stop je geld in een oem draaitafel (hou het wel bij de draaitafels) ze zijn echt beter 4,5 kg plateau is meer dan de technics
is wel ff wenne MAAR DAN HEB JE OOK WAT (iets wat beter is dan technics)
Poster: PatrickBeuken>
? Heb je al eens met een Technics en een OEM-bak tegelijk gedraaid?? Dat moet je zeker eens doen, dan merk je toch echt kwaliteitsverschil!
Poster: jordy
weet ff niet precies hoe het zit... maar als je de synq op line zet... is dat gelijkwaardig aan het signaal van een cd-speler (iets minder hard als de Pioneer's)
Poster: djvivieus
Poster: PatrickBeuken
Nja.. je noemt zelf eigenlijk al de plus- en minpunten van de draaitafels.. Maar ik moet je gelijk geven dat ze elkaar aanvullen.. Het is dus eigenlijk maar net waar je van houd.. En ik houd van de SL... juist omdat die een tikje grover is. De OEM's zijn tamelijk gevoelig...
Maar het komt er dus op neer dat de keuze (SL/OEM) gewoon afhankelijk is van je eigen mening. Ze voelen namelijk beiden duidelijk anders.. en als je voor het grovere gaat moet je de SL nemen en als je voor het nauwkeurige gaat, neem dan een OEM...
Poster: TheTapDanceR
ik heb ook een vraagje.. behoort de Stanton t.80 ook tot Super Oem?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.