Er zijn echt heel veel topics op DJR over beginnende DJ's die willen weten wat voor een set ze moeten halen. Of topics over: Is deze set goed?
Al deze vragen kun je vanaf nu in dit topic stellen. Vooral een vraag als wat moet ik kopen, dat betekend nl dat je er echt nog weinig vanaf weet(nog niks bedacht dus). Ik heb toevallig laatst een verhaaltje getypt naar iemand die 1000 euro had, die plak ik hier ook even, is meteen nuttig voor iedereen die 1000 te besteden heeft. Zoiets mag je hier natuurlijk ook posten. Gewoon random tips.
voor 1000 euro kan je er zelfs ong 100man geluid bij krijgen denk ik. Je moet gewoon zelf even gaan kijken naar een
Axis 9,
RMP-2 ,
Stanton C.314 of een
DN-S1200 als CD speler. Je zal ook de keuze moeten maken tussen effecten op spelers, op de mixer, of geen. Als je de efecten op je mixer wilt is de
RMX40 is dan toch wel de beste. Anders mss een
Korg KM 402 (of de 2kanaalsversie).Dan moet je alleen doen met een Axis
4, DN-S
1000, Stanton C.31
3(d8 ik), RMP-
1 (2 X) erbij kopen. Dat zijn de versies zonder effecten.
Anders kan je kiezen voor de eerstgenoemde spelers(2X) met een
RMX-30 blackfire(dat 3kanaals is voor mic, uitbreiding of laptop) of een soortgelijke mixer. Als HP een
RHP-10? Als je hier wat goede 2ehands van weet te krijgen kunnen er mss ook nog wel speakers vanaf!
Probeer ook duidelijk te maken tegen wie je het hebt anders word het echt een chaos!