Zoals de titel met een beetje fantasie al doet vermoeden.
Mijn Rechter Headphone speakert doet het op channel 1 niet meer. Wanneer ik channel 2 aan heb staan heb ik gewoon beide HP speakers geluid. Op mijn Master out heb ik gewoon goed geluid gaat dus enkel op HP Channel 1.
Heb geprobeerd de CDJ's op Line, maakt niet uit en een andere headphone omdat ik het ook niet meer wist maar zelfde probleem bleef. Headphone doet het dus wel gewoon op channel 2 maar vermoed dus dat mijn DJM het laat afweten.
Was net gewoon wat aan het draaien, switch terug van channel 2 naar 1 en toen deedtie maar aan 1 kant. Jullie enige soortgelijke gevallen gehad of nog ideeen? Zo niet dan wordt het bellen met de dealert.
What do you think about DJM-400 Probleem: Rechter HP CH1 uitgevallen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ja net idd de dealer maar gebeld, kan hem morgen wel komen brengen. Moet dan ff formulier invullen en dan kan sturen ze hem op naar Pioneer.
Iemand een idee waar hij dan gerepareerd gaat worden? Is dit Pioneer gevestigd in Almere of is dat alleen sales? Zal wel in Duitsland ergens zitten ofzo.
Heb net alles opnieuw aangesloten, weet niet zeker of er nu iets anders zit. Heb alleen de master output 2 (naar pc) en de faderstarts nog ff niet aangesloten. Nu geeft hij gewoon weer op beide speakers van HP signaal als normaal.
Heb enkel nog een andere vraag: De master HP channel, is het normaal dat deze een stuk zachter staat dan de channel 1 en 2? Ik heb bij beluisteren van CH1 of 2 HP vol op kwart staan. Bij beluisteren van Master dan moet ik hem half open zetten om hem op hetzelfde volume te krijgen. Dit was er al vanaf het begin dat ik de DJM had, gebruik alleen de Master gewoon niet zodoende heb ik er nooit aandacht aan geschonken.
Hoe is dit bij jullie DJM's en andere Mixers?
This is an old Topic
No new postings for 5.284 days. Post CommentThat would be 176.1 months or a whopping 14.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.