Poster: DAW
De prijs stijging is nog niet bij alle webshops
Ik zou me nu dan ook nog niet laten misleiden door de prijzen, maar eerder kijken welken functies van de mixer wil je wel en welke niet en natuurlijk welke ga je daadwerkelijk gebruiken
Poster: Nohtreya
DJM 800 All the way
DJM 800 All the way
Poster: Snoey
Ja heel goed! All the way door je portomonné!
Ja all the way.. Wat moet ik zeggen... De DJM-700... KUN JE ZIEN als een stripped down versie van de DJM-800 "A more affordable way"
Ik heb 2 maanden op beide zitten werken en Kwa gevoel zit de DJM800 toch wat lekkerder.. En nee niet door die leuke Color efx.. Maar ja ik weet niet gewoon het gevoel ervan.
JA EN IDD all the way door je portemonee! Helemaal waar! Tis maar hoe hoeveel geld je hebt. DJM-700 is trouwens een UITSTEKENDE MIXER. Zowat alle mixers van Pioneer zijn goed....
HECK Ik heb zelfs sinds kort een DJM-400 voor mijn klein kamertje gekocht. En ik moet zeggen.... BANG for BUCK! Dit is echt gewoon de DJM-700+DJM-800 in 1 maar dan kleiner! SUPER Ding!
DJM-800: € 1.399,00
DJM-700: € 929,00
Dat is 470 Euro verschil. Ik persoonlijk vind de € 470,- het wel waard.... Tis echt maar wat je nodig hebt en of je het geld hebt :P
En voor CoenBaas5300
Ja, stel jezelf even deze vragen:
- Hoeveel CDJ/Turntables ben je van plan te gaan gebruiken
- Waar ga je ze gebruiken
Als je uitkomt op 2 CDJ/Turntables en thuis gebruik... Dan zou ik voor de DJM-400 gaan...!
Hope this helps
Poster: Snoey
470 euro verschil is verleden tijd, het verschil is nu 810 euro. En als het geen meerwaarde heeft (het zelf zich niet terug verdiend) dan vind ik dat veel geld.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.