Poster: BoydGrift
Is't weer tijd voor de maandelijkse cyclus?
Wat is er eigenlijk mis met die avatar van thijs?
Poster: Snoey
Dan kan je even zwaar relaxen tot en met mei, (en lekker veel dagen skippen)
Poster: yogumPoster: Snoey
Dan kan je even zwaar relaxen tot en met mei, (en lekker veel dagen skippen)
Skippen hoeft nauwelijks :P Ik heb volgende week bijna hele week vrij (op 2 herkansingen na), week daarna nog 1 week les en dan 3 weken vrij tot de examens! Dan die even halen en dan lekker weer vrij
Doen ze beter dan mijn oude school :D En vakken zoals wiskunde, geschiedenis en aardrijkskunde zijn een stuk beter te maken dan de tentamens daarvan. Dus ik zou lekker genieten die 3 weken :P
Poster: Tomazos
mijn buurvrouw:P
ik was je voor,:P
ik zat net heerlijk in een kroeg waar ik nog nooit van me leven geweest was, heerlijk aan de goldstrike, en toch wel gezellig gehad
2uur ging het dicht, en nog na gezeten tot 3 uur,
Poster: Roov
Ik heb ooit een keer hard moet kotsen (vorige week) en sindsdien ga ik het noooit meer drinken. Mn dj booth plakt en ruikt er nog steeds naar!
Poster: Laidback
zondag dancetour arnhem..als het goed is word het dan 22 graden!! zwetennn
Line-up |
Poster: Laidback
ik zeg nu alvast dat ik als Origineel bedenker van "De Late Leeuw" het 20ste deel wil starten!!haha
Ik heb ooit een keer hard moet kotsen (vorige week) en sindsdien ga ik het noooit meer drinken. Mn dj booth plakt en ruikt er nog steeds naar!
Poster: gilan
holy shit! de prijs zijn omhoog gegaan:
cdj 800 mk2 829.-
djm 800 1749.-
cdj 1000mk3 1365.-
is dit dank zij de crediet crisis ofso?
ik ben er stil van....
Poster: gilan
holy shit! de prijs zijn omhoog gegaan:
cdj 800 mk2 829.-
djm 800 1749.-
cdj 1000mk3 1365.-
is dit dank zij de crediet crisis ofso?
ik ben er stil van....
Is het iemand opgevallen dat guestbook is verandert door the wall? :P
Poster: DjVictorF
zo zeg! even 150 euro duurder! Ik ben zoooo blij dat ik me spelers al eerder heb gekocht (cdj 800 mk2). maar ik denk dat ze nu wel veel klanten mis gaan lopen!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.