Poster: Smiddeydie lui kunnen feestjes organiseren
nog een weekje ongeveer en dan wordt de line-up van defqon bekend gemaakt!
Poster: BoydGrift
Waar kwam je op terecht?
Pr*v**e Sp**e of H*st**r?
Heb ik hier ook met ziggo, Kijk er verder nooit naar...
Poster: Winston
Ik dacht dat the enforce een vent was met een beeld van een vrouw in zijn avatar. Je had ook Vanessa, maar die heb ik lang niet gezien.
Poster: Smiddey
nohh lijkt wel een beetje raar
eigelijk moet het oranje wit en het zwart eromheen oranje
Poster: Roov
En DJ Megagirl
Poster: Roov
Is er iemand die voor mij een zinnetje voor het begin van mn mix wil inspreken voor tijdens feestjes enzo, ik heb zelf niet zo'n vette stem en ik zoek er al heel lang naar?
Poster: Snoey
Aangezien we maar 2 meisjes actieve vrouwelijke leden hebben, zeg ik vervangen. Mischien worden het er meer
Poster: Ashley
Vrouwelijkheid meldt zich:
ThijsG doe in godsnaam deze avatar weg
Milanium jou avatar heeft wel iets weg van het resultaat dat ik kreeg toen ik voor de aller eerste keer in mijn leven paint gebruikte... verder issie leuk hoorhaha no hard feelings:P
Milanium jou avatar heeft wel iets weg van het resultaat dat ik kreeg toen ik voor de aller eerste keer in mijn leven paint gebruikte... verder issie leuk hoorhaha no hard feelings:P
Poster: Convert
Vanessa is the enforce maar ze kan niet meer op haar andere account komen ofzo
Milanium jou avatar heeft wel iets weg van het resultaat dat ik kreeg toen ik voor de aller eerste keer in mijn leven paint gebruikte...
Poster: BoydGrift
Ik weet niet of je mijn stem chill vindt, tis maar een aanbod.
Poster: Winston
Ik ben het in elk geval eens met je dat als je onaantrekkelijk bent, je beter je portret niet als avatar zet, om de meiden niet te verjagen.
Ik ben male en niet gay, dus ik kan niet beoordelen of een vent wel of geen sex appeal heeft.
Poster: BoydGriftPoster: ThijsG
Multikabel gehaald?Zender 725Ik schrok me dood joh...
Waar kwam je op terecht?
Pr*v**e Sp**e of H*st**r?
Heb ik hier ook met ziggo, Kijk er verder nooit naar...
De zender die na private spice komt.
Poster: TheHunter
Mijn tv piepte al een tijdje :S, nu is de piep gestopt maar is de helft van het beeld wisselend paar en groen ?? nieuwe tv nodig ?
Poster: TheHunter
Mijn tv piepte al een tijdje :S, nu is de piep gestopt maar is de helft van het beeld wisselend paar en groen ?? nieuwe tv nodig ?
Poster: kippebotje
Is dat een Vrouw dan??
vond het meer een omgebouwd type lijken met die vaage foto
Poster: Laidback
chocomel ?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.