Poster: milanium
Verstandig
doe maar vooral niet bij ons:P
wordt een hel voor je dan:P
Poster: DJADMIN
Een goede docent speelt daar ook goed op in
maar dit is speciaal onderwijs:P
niet voor leerprobleem ofzo, doe vwo maar voor adhd en dat soort shitzooi:P
Ook die kinderen zijn te ''bestrijden'' geloof me
maar dit is speciaal onderwijs:P
niet voor leerprobleem ofzo, doe vwo maar voor adhd en dat soort shitzooi:P
Poster: Lightzone
had dan eerder gezegd dat je speciaal was milanium![]()
Poster: Lightzone
had dan eerder gezegd dat je speciaal was milanium![]()
Ik geef les op een traditionele MAVO school. Inderdaad, er gebeuren hier zaken op school...maar ik heb laatst een veiligheidsmeter uitgevoerd, en er bleek dat ruim 90% van de leerlingen zich veilig voelde op school....dat ontkracht alle geruchten, dat het ''vmbo'' onderwijs erg onveilig is enzo..
Ook doe ik wel eens bovenbouw, en inderdaad, met name de jongens zijn daar lastig in (puberaal gedrag). Maar ach, daar kan je op inspelen door je lessen interessant te houden. Ik zorg dat mijn lessen lekker interactief zijn, en dat iedereen mee kan doen in de les ! Ook de koppeling naar nieuwe onderwerpen is erg leuk ! Met engels laat ik ze voor een schrijfopdracht mailen met mensen uit engeland, is erg praktisch, realistisch, en ze vinden t leuk !
Poster: Stefjuuh
Ik doelde meer op de stof die zo anders is ten opzichte van 3V..
Poster: milaniumsorry:Pzal volgend "belangrijk" nieuws eerder melden:PMaar waarom zal ik het iedereen vertellen?:PIk wil niet als "die ADHD`er " gezien worden:P
Poster: Bouncy
Je bent niet de enige hoor, ik slik m'n pilletjes niet eens!(waar kwam die naam bouncy ookalweer vandaan :P)
Poster: ccc
Stel ze duwen een keer een andere pil in je.
Dan ga je vast en zeker 48 non stop.
Stefjuuh, wat doe jij eiglijk?:P
3e leerjaar?
4e?
ben nieuwschierig:P
Poster: TheHunter
Als je met de muziek mee gaan bouncen helpt het wel denk ik :P
Poster: Estacy
ja, hahaha allemaal aan de pillen :pMaar Bouncy, ik zou zeggen dat een uurtje intensief DJ'en ook helpt tegen ADHD (of juist niet :p)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.