Poster: TheHunter
Hey, ik ben morgen 16 :D:D
Lekker scooter rijden.
Legaal drinken
Geen moeite meer om naar 16+ clubs/partys te gaan
EDIT: http://www.nieuwsdagblad.nl/news/item/46
Dit is gewoon ziek, hier kan ik zó boos om worden!!!!!!!!!!!!!!!! Laat mij maar 10 minuten alleen met degene die dit deden...
Poster: Snoey
Als die tien minuten vandaag nog ingaan, word jij geen 16![]()
Poster: Snoey
En gelukkig geen schrijfsterik wordt
Poster: Saskia
Iik doe wel vwo hoor!
Soms een typfoutje is niet erg vind ik
Poster: Winston
En jij kunt leraar Nederlands worden.
Nee daar zou ik ook niet aan beginnen.. Leraar op de middelbare school lijkt me echt niet leuk..
Poster: ccc
Nog even over de piep. Er wordt gezegd als je het na 48 uur nog hebt dan wordt geadviseerd om langs de huisarts te gaan.
Adviseren die personen die dat typten zelf dat of hebben ze dat ergens gelezen?
Want naar mijn weten is gehoorschade niet te herstellen en dus heeft het geen zin om langs een arts te gaan in mijn ogen.
Poster: ccc
Nog even over de piep. Er wordt gezegd als je het na 48 uur nog hebt dan wordt geadviseerd om langs de huisarts te gaan.
Adviseren die personen die dat typten zelf dat of hebben ze dat ergens gelezen?
Want naar mijn weten is gehoorschade niet te herstellen en dus heeft het geen zin om langs een arts te gaan in mijn ogen.
wat geef je voor les?
Poster: TheHunter
Ik doe ook VWO, maar maak altijd spelfouten met de D en T :P, nooit geleert denk ik
Poster: DJADMIN
Economie en Engels, heerlijke vakken vind ik t !
Poster: Look
Geleerd
Poster: Stefjuuh
Onder of bovenbouw economie, ik hoor alleen maar rukverhalen over de bovenbouw..
Nee daar zou ik ook niet aan beginnen.. Leraar op de middelbare school lijkt me echt niet leuk..
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.