nog oude cd spelers (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

sietsma    posted on 06-04-2009 00:22
hallo ik wil ook graag wat met muziek knoeien en nu zoek ik 2 cd spelers maar nieuw is alles erg duur en 2de hands is alles meestal goedkoper en nu ben ik benieuwd of er nog leuke aanbiedinkjes zijn

What do you think about nog oude cd spelers ??

Vote :   

dondanielo    posted on 06-04-2009 09:22
misschien moet je er ff bijzetten wat je zoekt Smiledus of je gewoon een normale cd spelert met cue en play wil, of dat hij mp3's moet kunnen spelen of je wilt scratchen ofzo..kijk anders ff in de gearbase Cool
ThijsG    posted on 06-04-2009 18:23
Je kan dan denk ik beter voor een dubbelaar gaan(numark/denon?). Is wel een beetje gepriegel misschien maar ook goedkoop. Play, cue, loop, pitch en je hebt niks meer nodig. En dan krijg je er misshien nog effecten bij ook...
Btw heb je wel een mixer al dan?
dJORD    posted on 06-04-2009 18:30
ik zou gwn voor 2e hans gaan maar wat is je budged? wat zoek je precies voor spelers? voor welke soorten muziek is het?
dat zijn toch wel dingen die we nodig hebben om goed advies te geven.
TheHunter    posted on 06-04-2009 18:57
info?
timmy90    posted on 06-04-2009 19:05
met het doel en en budget zijn we idd een héél eind verder
sietsma    posted on 07-04-2009 21:09
budget rond de 400 euro en ik heb al een mixer en ik wil eigelijk gewoon wat dance club en een beetje allround muziek probeeren te draaien maar aangezein alle modellen redelijk preizig zijn om 2 van te krijgen ben ik op zoek naar mensen/dj's die nog hun oude spelers hebben die ze vervangen hebben door betere 
milanium    posted on 07-04-2009 21:10
ik ga binnekort me DJ Tech cdx-10 cd spelers vervangenHappy, laughing
Hoeveel geef je daarvoor?
Estacy    posted on 07-04-2009 21:23
een Numark axis 4 (prima spelertje) kost rond de 180 euro! hou je 40 euro over voor bijv. muziek of een HP!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
TheHunter    posted on 07-04-2009 21:51
Of een dubbele cd-speler met een mixertje, kan je altyd nog uitbreiden met table tops.
Tis wel goedkoper
ThijsG    posted on 07-04-2009 22:03
inderdaad...een dubbelaar, als je het dan niet leuk vindt ben je ook geen miljoenen kwijt.
Mixt-Ape    posted on 07-04-2009 22:18
Ik zou ook kijken voor Axis-spelers. Deze krijgen goeie kritiek en lijken mij wel leuk, al heb ik zelf tot nu toe enkel op de Axis 9 gedraaid...
milanium    posted on 07-04-2009 22:22
Poster: TheHunter
Of een dubbele cd-speler met een mixertje, kan je altyd nog uitbreiden met table tops.
Tis wel goedkoper

Niet mee eens.

dubbelaar werkt over het algemeen niet erg goed want als er een "kant" kapot is moet alles vervangen wordenm.
DJob    posted on 08-04-2009 07:33
Poster: milanium

Niet mee eens.

dubbelaar werkt over het algemeen niet erg goed want als er een "kant" kapot is moet alles vervangen wordenm.

Het werkt harstikke goed! Net zo goed als jou dj tech .. Maar wat je zegt dat er 1 kant kapot is en dan moet alles weg heb je misschien wel een punt. Maar dan is de hele dubbele cd - speler niet meteen slecht..
en werkt het niet goed! zolang alle bij de kanten werken is die gewoon goed en werkt het niet minder goed.
Xtremer    posted on 08-04-2009 08:17
Dubbelaar of tabletop, het maakt geen hol uit hoorWinking my eye. Dat een dubbelaar niet goed werkt is helemaal onzin, het is 9 van de 10x een kleiner oppervlak, maar daar valt aan te wennen en hoe vaak gaat 1 kant kapot? Voor drive in, kroegen en kleine clubs is zo'n ding ideaal, je bouwt hem in en doneHappy, laughing.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
RePlayz    posted on 08-04-2009 08:44
Euhmm.....heb je al een mixer? Want anders heb ik er een te koop staan. Heb hier laatst een topic over gezet.
TheHunter    posted on 08-04-2009 08:45
Ja ,en  ik zeg ook je kan nog uitbreiden, eer dat die dubbelaar kapot gaat heb je wss al 1 of 2 tabletops erbij.
Stefjuuh    posted on 08-04-2009 08:46

Niet mee eens.

Koop 2 tabletops.. Als er 1 stuk gaat kan je ook niet mixen..
DAW    posted on 08-04-2009 09:27

Niet mee eens.

@milanium Je hebt de klok horen luiden maar je weet niet waar de kleppel hangt.

Wat jij nu aangeeft heeft niet echt veel te maken met de werking van het product, maar als er een defect optreed.

Tevens wil ik je als mede forum bezoeker verzoeken om eerst eens na te denken alvorens je iets post. Thumbs Up

http://EOSfotografie.nl
ThijsG    posted on 08-04-2009 09:32
Ik wou net zeggen wat stef zei. met tabletops hetzelfde probleem. En ik weet niet wat jij met je gear doet maar zo snel gaat dat nou ook weer niet kapot...Maar dubbelaars zijn vaak wel weer kleiner dus dat maakt het misschien wat lastiger werken.
JazzyMax    posted on 08-04-2009 09:39
Milanium is pas 14, je kan hem het niet kwadelijk nemen, he.
DjVictorF    posted on 08-04-2009 09:50
Hee ik ben ook pas 14Winking my eye Alleen ik denk wel na voordat ik iets post!

En nu weer even back on topic!
Ik zou gaan voor de axis 4!  Maar je kan ook een dubbele cd speler nemen! Ben je denk wel iets goedkoper uit. Maar voor dubbele cd spelers kan ik je niet helpen.. Daar heb ik niet echt veel verstand vanWinking my eye
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
DJob    posted on 08-04-2009 12:22
Ik ben pas 13
Onntopic:
een dubbelaar is niks mis mee

milanium    posted on 08-04-2009 14:49
Poster: JazzyMax
Milanium is pas 14, je kan hem het niet kwadelijk nemen, he.

Wat zeg ik nu weer verkeerd?:S

met alles wat ik zeg word ik afgekraakt door jullie:S

ik zeg MIJN mening.
je hoeft het er niet mee eens te zijn maar je kan mij niet zeggen dat MIJN mening verkeerd is.,
TheHunter    posted on 08-04-2009 14:56
Klopt, maar als er 1 table top kapot gaat kun je toch ook niet meer mixer (al gezegd volgens mij)
milanium    posted on 08-04-2009 14:59
Poster: TheHunter
Klopt, maar als er 1 table top kapot gaat kun je toch ook niet meer mixer (al gezegd volgens mij)

maar dan koop je toch gwn EEN nieuwe tabletop?
is goedkoper dan een dubbelcd ding met twee tabletops en mixer.
want dan moet alles vervangen worden
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

88 Users online: 8 Guests (80 Unknown)
Pages generated today : 17.985
Most visitors online this month : 205
Lifetime Pageviews since 2003 : 217.450.994