Poster: ianroma
Nee maar dan heel ik de versterker er tussen uit bedoel ik. Ik wil de speakers direct op de mixer aansluiten.
Deze kabel is GEEN luidspreker kabel maar een signaalkabel,dient daar niet voor, een Jack stekker word o.a. ook gebruikt voor speaker aansluitingen, maar meestal niet met aan de andere kant RCA of cinch stekkers.
Je kent toch het verschil tussen passief en actief ? Passief wil zeggen: externe versterking nodig, bvb versterker of Amplifier, Actief: geen externe sturing nodig, bvb speakers of mixer met ingebouwde versterking.
Als je je speakers wil blijven gebruiken heb je 2 mogelijkheden: 1- een goede versterker kopen of een actieve mixer, anders komt er geen snars uit je speakers. Ben je trouwens zeker dat het de versterker is ? Om zeker te zijn, test het, andere speakers op je versterker aansluiten, en/of andere versterker op JOUW speakers, doe het, dan ben je pas zeker dat je de juiste verandering koopt. Een Actieve mixer wordt anderzijds zelden of nooit gebruikt voor dj gebruik, is er ook niet voor ontworpen.