Wat voor laptop (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : HOT OR NOT

-HOT
-NOT

Voting is only possible for our Members
RuudV    posted on 04-04-2009 15:58
Hallo,

Ik ben op zoek naar een laptop waar ik mijn licht mee kan besturen ''das-light''. en om muziek te draaien ''bpm studio''. en verder om nog een beetje prive mee te gebruiken.
Ik zat te denken aan het merk ''Acer''. Is dat goed? Zo ja, welk type moet ik dan nemen?
Bedankt!

groetjes,

ps. poll hoort er niet bij.. maar kreeg ik niet weg.. dus niet op stemmen.. danku
User edit by RuudV on 04-04-2009 @ 16:08:04 (29%)

What do you think about Wat voor laptop ??

Vote :   

FML    posted on 07-04-2009 19:27
als je voor acer kijkt kan je mischien net zo goed voor een packerd bell kijken , is van het zelfde ondertussen Happy, laughing
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Estacy    posted on 07-04-2009 20:10
Ik heb ook een Dell (van me vader overgenomen, die heeft een bedrijf) en dies al zeker 4.5 jaar oud! werkt prima, al wordt waarschijnlijk binnenkort alles gedeleet en wordt er Ubuntu of Linux opgezet.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
RuudV    posted on 08-04-2009 18:01
owke.. ja ik denk dat ik voor acer ga.. toch wel redelijke prijs.. maar niemand die een acer gebruikt met het draaien? zo ja, zit daar een goede geluidskaart in?
Hansje    posted on 10-04-2009 19:34
Je zou ook eens kunnen kijken naar HP laptops.
Heb er zelf eentje met XP en werkt perfect.

2e hands Mac is ook leuk.
Vind het trouwens onzin om voor een Mac te kiezen omdat die niet zo snel vastlopen (is wel een feit trouwens).
Maar ik heb nog nooit sinds ik met Windows XP werk (sinds 2002) vastlopers gehad.

Als je maar zorgt dat je systeem goed is ingericht en er geen troep (gekraakte software etc. etc.) op draait.
Bouncy    posted on 10-04-2009 19:34
Ik denk dat de meesten mensen hier bij het draaien een macbook gebruiken vanwege de betrouwbaarheid. Voor thuis maakt de betrouwbaarheid niet zo heel veel uit, maar op de grotere evenementen is het een klein beetje lullig als ineens het geluid wegvalt door een falende laptop. Ik snap zelf ook wel dat een macbook (nieuw) niet binnen je budget valt, maar waarom zou je niet eens 2e hands gaan kijken? Voor 600 euro heb je al een fatsoenlijke (en betrouwbare) laptop, en mocht het OS je niet bevallen dan kun je altijd nog windows er op installeren, een macbook is immers de beste computer om windows op te draaien Happy, laughing

Maar dat is wat ik denk:P
TaktiK    posted on 11-04-2009 00:20
Poster: Hansje
2e hands Mac is ook leuk.
Vind het trouwens onzin om voor een Mac te kiezen omdat die niet zo snel vastlopen (is wel een feit trouwens).

true, bij mij MBP loopt traktor ok regelamtig vast en laat dat nu net het voornaamste programma zijn dat ik gebruik. Ik zou er gewoon voor zorgen dat je uw laptop clean houdt, eender welk merk, eender welk besturingssyteem.

Als pluspunt komt er natuurlijk ook nogwel bij dat ze klein en handig meeneembaar zijn (maar zo zijn er tegenwoordig nog wel goede laptops op de markt) en ze zien er nog eens goed uit. Kan ook een criteria zijn natuurlijk...

Maar ik zou u zeker niet blindstaren op de merknaam Apple
User edit by TaktiK on 11-04-2009 @ 00:20:53 (10%)
Snoey    posted on 11-04-2009 06:07
Poster: RuudV
owke.. ja ik denk dat ik voor acer ga.. toch wel redelijke prijs.. maar niemand die een acer gebruikt met het draaien? zo ja, zit daar een goede geluidskaart in?

Voor 400 euro heb je al een acer bij de mediamarkt. Ik heb wel een externe geluidskaart aan me laptop, maar die gebruik ik voor het produceren. Dus ik heb nog nooit live gedraaid met me laptop, wel karaoke avonden verzorgd, zonder dat hij vast liep.
www.soundcloud.com/ten-hooven
TheHunter    posted on 11-04-2009 08:50
De nieuwe laptops van tegenwoordig kunnen de dj-software wel aan, een paar jaar geleden moest je oppassen dat ie niet te zwak was.
RuudV    posted on 11-04-2009 20:12
Owke bedankt jongens!.. ja ik wacht even op wat aanbiedingen van winkels.. en kijk dan of het iets is.. anders ga ik voor een tweedehands macbook..

This is an old Topic

No new postings for 5.791 days.
 Post CommentThat would be 193 months
or a whopping 15.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

220 Users online: 12 Guests (208 Unknown)
Pages generated today : 43.593
Most visitors online this month : 356
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.910.615