Wat voor laptop (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : HOT OR NOT

-HOT
-NOT

Voting is only possible for our Members
RuudV    posted on 04-04-2009 15:58
Hallo,

Ik ben op zoek naar een laptop waar ik mijn licht mee kan besturen ''das-light''. en om muziek te draaien ''bpm studio''. en verder om nog een beetje prive mee te gebruiken.
Ik zat te denken aan het merk ''Acer''. Is dat goed? Zo ja, welk type moet ik dan nemen?
Bedankt!

groetjes,

ps. poll hoort er niet bij.. maar kreeg ik niet weg.. dus niet op stemmen.. danku
User edit by RuudV on 04-04-2009 @ 16:08:04 (29%)

What do you think about Wat voor laptop ??

Vote :   

dJORD    posted on 04-04-2009 16:07
sony vaio heb ik prachtmachine
maar wat is je budget??
RuudV    posted on 04-04-2009 16:08
ongever 500 a 600 euro
Snoey    posted on 04-04-2009 16:24
Acers zijn prima en bijna onverwoestbaar. En vanaf 400 heb je der al een. 
www.soundcloud.com/ten-hooven
dJORD    posted on 04-04-2009 17:15
-
User edit by dJORD on 14-08-2010 @ 18:26:47 (100%)
DAW    posted on 04-04-2009 17:19
Je kunt ook naar Dell kijken. Heb zelf gekozen voor een laptop die zij voor de MKB markt aanbieden Winking my eye

Wellicht staat hier iets tussen?
http://www1.euro.dell.com/content/products/category.aspx/vostronb?c=nl&cs=nlbsdt1&l=nl&s=bsd

Kijk ook eens op tweakers rond Winking my eye
http://EOSfotografie.nl
Prozei    posted on 04-04-2009 17:36
ik heb zelf net een nieuwe asus eeepc.
heb gekozen voor asus omdat ik zelf goede ervaringen mee heb.
er is ook pas een onderzoekje geweest en daar kwam asus ook als betrouwbaarste uit de bus.

Poster: Snoey
Acers zijn prima en bijna onverwoestbaar.

ik heb hier 2 acer's staan en beide met meerder hardware defecten.
Mod edit by Prozei on 04-04-2009 17:39 (82%)
Tizio    posted on 04-04-2009 18:34
In iedergeval moet je hem zo veel mogelijk strippen van allerlei onzin programma's en bijvoorkeur xp er op draaien.. stukken sneller allemaal. Die well dingen voor niet particulieren zijn goed, no bullshit weetje..
Tfvs    posted on 04-04-2009 20:16
idd als je een laptop neemt en je gebruikt hem voor lichtbesturing of om mee te draaien zou ik xp nemen .. idd veel snellerWinking my eye
Tekhead    posted on 05-04-2009 19:42
Koop beter een 2de hands macbook of ibook en heb je die kut XP niet nodig, want dat crasht toch maar, en op de ibook kan je nog andere programma's draaien zonder schrik te hebben op crashen. Acer, dell, Sony, etc... zijn prima laptops, maar windows maakt er steeds een zootje van
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Bouncy    posted on 05-04-2009 20:22
Mee eens met bovenstaande, de mensen die het hier niet mee eens zijn hebben nog nooit een mac gebruikt/gehad!

Trouwens, de poll werkt niet echt lekker, ik druk op NOT en er komt een stem bij HOT bij:S
Tekhead    posted on 06-04-2009 00:54
En al wat met grafische toepassingen te maken heeft, is een kolfje naar de hand van MacOS 
Laidback    posted on 06-04-2009 01:24
Sony Vaio VGN-FW31M (Of FW31ZJ)  .. echt krachtige beestjes!

anders gewoon macbookpro!
DJob    posted on 06-04-2009 07:55
sony vaio is echt een goed ding
TaktiK    posted on 06-04-2009 13:51
Poster: RuudV
ongever 500 a 600 euro

daarvoor gaat hij geen Vaio of MBP kunnen kopen denk ik hoor Happy, laughing

ik zou gewoon bij die acer blijven, tenzij je natuurlijk ergens een tweedehands mac op de kop kan tikken. Maar dan moet he wel zeker zijn dat hij deftig werkt op vlak van batterij e.d. Want die wil bij Apple wel eens zijn eigen leven leiden.
Dj_Fantasy    posted on 06-04-2009 13:55
Kijk eens bij Dell ofwel XXODD, die bieden veel voor minder geld!
dj2dj.nl
Illusion    posted on 06-04-2009 14:41
Poster: Dj_Fantasy
Kijk eens bij Dell ofwel XXODD, die bieden veel voor minder geld!

Ja maar Dell is B merk. Dan zou ik eerst kijken welke type en merk onderdelen in een Dell zitten.

De betrouwbaarste merken Laptops die ik tot nu toe heb meegemaakt is, Acer, Asus en HP. Sony doet het ook goed nu. Hoewel de nieuwe sony's een tijdje problemen hebben gehad met Drivers.

Maar een laptop van Acer, Asus of HP kan ik je zeker wel aanraden!!

Asus heeft trouwens bij reparatie een hele goede service!
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 06-04-2009 @ 14:41:58 (16%)
TaktiK    posted on 06-04-2009 15:20
bwa dell een b-merk.

Zou me verbazen aangezien een groot deel van de bedrijfswereld hierop draait (bij ons in de buurt toch altans). Ik heb in alle geval nog niet meer mensen met blijven de problemen bij een Dell dan dat ik bij ander merken heb gehoord.

Het is zeker een merk dat je niet links mag laten liggen bij de keuze van een nieuwe laptop.
RuudV    posted on 06-04-2009 16:51
ja dankje wel voor de reacties.. ja de poll werkt niet.. maar hoef je ook niet te gebruiken.. kreeg ik niet weg op een of andere manier :S

marja.. ik zoek dus een acer met een goede geluidskaart.. weet iemand niet een type nummer of merk die dat heeft van acer?
Snoey    posted on 06-04-2009 17:09
Poster: Prozei
ik heb zelf net een nieuwe asus eeepc.
heb gekozen voor asus omdat ik zelf goede ervaringen mee heb.
er is ook pas een onderzoekje geweest en daar kwam asus ook als betrouwbaarste uit de bus.

ik heb hier 2 acer's staan en beide met meerder hardware defecten.

Ik heb er hier twee staan die allebei perfect werken, waarvan 1 al jaar 2 lang minstens 2 dagen perweek in de horeca gestaan heeft, meerdere keren gevallen is en mee in de rugtas naar college is geweest. 

De andere heb ik nu een half jaar, gaat ook mee in de rugtas naar college en is nu ook al een keer gevallen, maar daar kan deze ook tegen. 
www.soundcloud.com/ten-hooven
Jorrit    posted on 06-04-2009 20:42
Poster: Illusion
Ja maar Dell is B merk. Dan zou ik eerst kijken welke type en merk onderdelen in een Dell zitten.

Bij een standpunt hoort een argument, anders voeg je weinig tot niks toe.
Waarom vind jij Dell een B-merk (B-merk: kwalitatief minder merk met relatief lage naamsbekendheid en beschikbaarheid)?
Twello    posted on 06-04-2009 21:34
2e hands macbook Smile die lopen tenminste niet vast!
T_G    posted on 06-04-2009 21:59
Ik ben nu aan het sparen voor een MacBook van Apple is gewoon de beste laptop, over jaartje misschien mac pro ofzo leuk toch
DJ T_G | www.djtg.nl | DJ T_G
Tekhead    posted on 06-04-2009 23:30
Poster: Jorrit

Bij een standpunt hoort een argument, anders voeg je weinig tot niks toe.
Waarom vind jij Dell een B-merk (B-merk: kwalitatief minder merk met relatief lage naamsbekendheid en beschikbaarheid)?
 Heel juist. Dell is geen B-Merk, maar een merk dat je niet in de kleinhandel koopt, daarom dat hun prijzen goed zijn.
Het is momenteel 1 van de meeste gekochte Business PC/laptop in Belgie.
Dell laat alles bij kwaliteits fabrikanten maken en plakken hun naam erop, ook bij de randapparatuur (hardware) onder de naam Dell.
De onderdelen gebruikt door dell, bepaalt de klant grotendeels zelf, naargelang zijn budget, en die merken zijn dezelfde als andere Pc merken gebruiken.
User edit by Tekhead on 06-04-2009 @ 23:33:08 (2%)
Tekhead    posted on 06-04-2009 23:31
Poster: Twello
2e hands macbook Smile die lopen tenminste niet vast!

en heeft geen jaarlijkse update nodig voor de goede muziekprogramma's te blijven draaien
tek-zotic    posted on 06-04-2009 23:59
ik heb hier een acer staan en die gaat nu toch al 3,5 jaar mee zonder problemen
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

211 Users online: 10 Guests (201 Unknown)
Pages generated today : 274
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.530.347