Ik wil een mengpaneel kopen om wat mp3's aan elkaar te mixen en heel af en toe mp3 met cd. Nu ik ben een beginneling en wil via het programma BPM mixen. Ik twijfelde tussen de dj console van hercules en of het mengpaneel van JBsystems beat4MK2. Wat is nu het beste? Het dient dus vooral om mp3's te mixen. En het mengpaneel van JBsystems gaat dit correct werken met de software?
bedankt.
What do you think about help wat moet ik kiezen?? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Met de Hercules DJ console kun je zowel mp3tjes als cds mixen. Het is een heel fijn apparaatje voor iemand die simpel wil kunnnen mixen. Vooral met de software Virtual DJ die je er bij krijgt werkt het apparaat goed. De DJ console dient als externe geluidskaart met midi aansluitingen en 3 lineouts + 2 line ins volgens mij. De Dj console werkt echter niet zoals bovengenoemt apparaatje de BCD2000 wat een echte controller is waar je de knoppen allemaal appart kan verwijzen naar funcites van bivjoorbeeld traktor. De BCD is wel de beste keuze als je NIET in het bezit bent van een mengpaneel en Traktor DJ studio 2.6 hebt. Dan is het een heele goeie vervanign voor mengpaneel + 2 topload cd spelers.
ik heb een hercules gehad, tis wel grappig maar na een update van windows doet ie dus helemaal geen reet meer !!! dus das wel minder!! ok opnieuw installeren van software heeft niet geholpen.
bovendien begint het na enige tijd wel te vervelen dus ga ik over naar een echt systeem namelijk
cdj 200, cdj 800 en ik denk een Denon DN X 1500
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 7.009 days. Post CommentThat would be 233.6 months or a whopping 19.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...