ik zit hier nu net op een feest met mijn eigen spullen en stop mijn ipod in mijn CDJ 400, maar tot mijn verbazing werkt deze niet meer. Hij heeft altijd op mijn CDJ gewerkt maar nu niet meer, nu net als ik op een feestje sta niet meer.
Heeft iemand ervaring met dit en weet iemand wat ik er zo snel mogenlijk aan kan doen?Groetjes?Hampsink
What do you think about CDJ 400 + ipod ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik heb mappen op mijn ipod staan en die staan er nu op mijn cdj niet op. ook als er staat dat het bv milk inc is dan is het een heel ander nummer
This is an old Topic
No new postings for 5.693 days. Post CommentThat would be 189.8 months or a whopping 15.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.