Pioneer verhoogt prijzen in UK aaaarggh (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Ilja    posted on 01-04-2009 21:16
Om van te huilen, heb al ticket geboekt voor Londen om daar Pioneer DJM-400 en CDJ-400 te gaan kopen, ?hebben die Jappen doodleuk de prijzen omhoog gegooit. ? Was eerst veel goedkopen dan hier. Nu is het zelfs duurder. ?CoolCoolCool

Was er ook iemand van jullie van plan om binnekort naar UK af te reizen om ?daar DJ GEAR te gaan kopen ? Is Denon DN-X1500 een betere keuze tegen over Pioneer DJM-400 ?

En weet iemand toevallig waar ik nog aan Technics SLDZ1200 tabletops kan kopen tegen een normale prijs ?
Mod edit by Lead on 18-05-2009 12:47 (19%)
Flaged

What do you think about Pioneer verhoogt prijzen in UK aaaarggh ??

Vote :   

Lead    posted on 16-08-2009 11:06
Poster: Giel
Ik vind ook dat Pioneer de prijzen veel te hoog maakt en hoop dat ze snel inzien dat de prijzen omlaag moeten!

Verwachten jullie dat dat nog gaat gebeuren?

want ik zou toch heel graag 2 Pioneer Spelers aan mijn set toevoegen!

Dit is al een half jaar oud topic wat nu weer gekicked wordt.
Prijswijziging is al lang achter de rug en ik denk niet dat dit nog ongedaan wordt gemaakt.

Het betreft hiet immer ook niet alleen een wijziging in UK, maar in heel europa zijn de prijzen gewijzigd... En niet alles is omhoog gegaan, maar dat de MEP-7000 goedkoper is geworden, daar heb ik niemand over gehoord.

Om nu niet iedere 4 maanden dit topic weer te zien verschijnen hang ik er maar een slotje aan.

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

47 Users online: 4 Guests (43 Unknown)
Pages generated today : 70.853
Most visitors online this month : 205
Lifetime Pageviews since 2003 : 217.687.828