Poster: dondanielo
hoeveel kosten de DJM400 en de CDJ dan in engeland?
hier (zwitserland) is het volgens mij goedkoper als in engeland..
DJM = ongeveer 450€
CDJ = ongeveer 560€
nieuw uiteraard.
Poster: Ilja
En weet iemand toevallig waar ik nog aan Technics Technics SLDZ1200 tabletops kan kopen tegen een normale prijs ?
Er werden er laatst 3 stuks te koop aangeboden hier op DJResource, ik zou even de search gebruiken als ik jou was
Poster: DanielD
hoeveel worden de prijzen in NED dan goedkoper??
Poster: Ilja
En weet iemand toevallig waar ik nog aan Technics Technics SLDZ1200 tabletops kan kopen tegen een normale prijs ?
Poster: SandrPoster: Ilja
Ik heb er op dit moment 3 te koop... Yorick van het forum hier is in de running voor alle 3 de spelers maar van hem hoor ik al eventjes niks.
Als die koop afketst is alles weer open, maar er zijn wel meer belangstellenden...Hoeveel vraag je voor een speler ?
Poster: swensands
dit is toch voor niemand een probleem we zweren toch allemaal bij het kopen in eigen land ?? of begrijp ik dat nou al een tijdje verkeerd ?? :S
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.