Autorai: wel of niet (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Estacy    posted on 31-03-2009 20:02
Heey, heeft wel niks met DJ'en te maken maar omdat veel mensen als hobby of interesse Auto's hebben, vroeg ik me af wie er allemaal naar de Autorai gaat? veel nieuws staat er niet, behalve de Alfa MiTo Veloce, 
ik ga denk ik wel. Julllie?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'

What do you think about Autorai: wel of niet ??

Vote :   

niiicola    posted on 31-03-2009 20:50
hee, ik ga waarschijnlijk ook met m'n vader
Gewoon.
TheHunter    posted on 31-03-2009 21:00
Ben nog nooit geweest, ga dit jaar misschien wel
Dyno    posted on 31-03-2009 21:22
Waarschijnlijk kan ik kaarten via mijn werk krijgen, dus ja, ik ga wel.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
DeteqBoy    posted on 31-03-2009 22:17
aanwezig Happy, laughing

jammer dat veel merken niet komen door die crisis
defam    posted on 31-03-2009 23:53
as vrijdag! ga er weer es kijken, ben er al een jaatr of 4/5 niet meer geweest
Laidback    posted on 01-04-2009 08:16
ik ben er morgen bij ! (work related)
DanielD    posted on 01-04-2009 08:38
aanwezig. werk zelf bij een merk wat niet op de RAI zal staan, maar ga wel even kijken.
DJADMIN    posted on 01-04-2009 10:02
Dit jaar nietttt.....
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
djchriz    posted on 01-04-2009 12:55
ik ga dit jaar ook denk dat het door de weeks wordtCool
Laidback    posted on 03-04-2009 12:20
gister geweest met een paar maten..

890 foto's gemaakt..  (de sluiter van de Eos 50D heeft geen moment stil gestaan! Winking my eye )

Het was erg rustig, dit maakte ons bezoek alleen maar beter.. we mochten zo goed als overal gewoon in plaats nemen, behalve het Supercar Paddock en de stand van Hessing, die waren erg streng!! (Blegh!)

Autorai LIFE was spetterend gaaf om te zien en nog goed geluid ook!

aanrader? , tsja.. de autorai is leuk maar verwacht geen Autorai zoals die van 2 jaar terug.. het is een stuk kleiner en ik vond het persoonlijk zelfs heel on-overzichtelijk!  (het leek eerder een zee container beurs!)

Hints..:  Ga NIET in het weekend, de kans dat je in een auto mag zitten is heel erg klein!
bij elke stand lopen er jongens / vrouwtjes met sleutels van de auto's en zodra het te druk om een auto wordt gaat die op slot tot het weer rustig is! .. heb zelfs gehoord dat er in het weekend helemaal niets open is op de vloer, alleen op vraag..

gaan er nog mensen.. of zijn er gister al mensen geweest ?
User edit by Laidback on 03-04-2009 @ 12:21:39 (5%)
kippebotje    posted on 03-04-2009 20:12
Ik ga volgende week met me vader en een vriend van me pa weer eens even kijkenSmile
CDJ-850 < RMX40 USB > CDJ-850 / HDJ 2000 Black Edition
niiicola    posted on 03-04-2009 20:39
Ik ga volgende week vrijdagCool!
Gewoon.
defam    posted on 03-04-2009 22:12
Vond t heel erg tegen vallen....alles door elkaar (merken/types), heel rustig...nee, te rustig zelfs, parkeren €24,-!!!!!!, als je 10 minuten wilt lopen, €14,-....Belachelijke prijzen!!!
Maar de supercars was geweldig!! Echt weer hele dikke lekker benzine/dieselslurpende auto's gezien!!!
ccc    posted on 03-04-2009 22:44
Heb 4 vrijkaarten. Ben er nog nooit geweest. Misschien dat ik een kijkje ga nemen.
V-Ray    posted on 04-04-2009 10:29
Ben even op de persdag een dag wezen kijken en afgelopen donderdag nog even met een vriend van me.

Het is erg onoverzichtlijk, ik heb me de pleuris gezocht naar de Volkswagen Scirocco. Nadat ik een rondje over de hele beurs had gedaan kwam ik er achter dat op die kaartjes per hal te zien is wat ieder merk daar heeft staan. Stom van me, had ik eerder moeten doen, maar ook al met kaartje was het gewoon lastig om even te ontdekken waar de Volkswagen auto's stonden.

Speciaal even gelet op de Seat Exeo (netjes), de Seat Exeo ST (mooi!!!), de Mercedes CLC (mooi van binnen, maar toch rare vorm auto), Opel Insignia (groot!) en de Alfa Mito (witte was gaaf!). 

Denk dat ik over een half jaar toch maar voor een Scirocco ga. Hoewel het de duurste gaat worden is ie het wel waard denk ik. Jammer dat Honda (Civic/Accord) er niet was en ook Mitsubishi (Lancer) heb ik niet kunnen ontdekken.
Steel niet! De belasting duldt geen concurrentie!
ccc    posted on 07-04-2009 10:30
Hoe lang loop je er eigenlijk op rond?

En hoe laat is het aan te raden om te gaan? Ben nog nooit op de rai geweest namelijk.
TheHunter    posted on 07-04-2009 11:36
Ik ook niet :P
greup    posted on 07-04-2009 12:18
was er vorig jaar bij tijdens het vip gala. Maar hoorde dat dit jaar o.a. hessing niet meer van de partij zou zijn. Dan is er voor mij weinig meer te doen daar!

Als je gaat, ga dan vroeg. zo ontloop je een beetje de drukte.
Laidback    posted on 07-04-2009 12:21
hessing is er!
kroymans jaguar / aston ook

Luxx    posted on 07-04-2009 12:47
kep niet echt merken gemist. alles wat ik wilde zien stond er. ging er op zaterdag heen, was redelijk druk in de vroege ochtend maar later was het onmogelijk druk. mocht wel overal in. geen probleem
www.mothermusic.nl
ccc    posted on 07-04-2009 16:06
Hoe lang loop je er ongeveer op rond heeft iemand daar enig idee van?
Estacy    posted on 07-04-2009 16:26
Ik was er met mijn vader zo'n 4 uur, bij de Pioneer (accesoires) stand kun je Pioneer stickertjes halen :p
Estacy    posted on 07-04-2009 16:27
Poster: greup
was er vorig jaar bij tijdens het vip gala. Maar hoorde dat dit jaar o.a. hessing niet meer van de partij zou zijn. Dan is er voor mij weinig meer te doen daar!

Als je gaat, ga dan vroeg. zo ontloop je een beetje de drukte.

Hessing was er wel, al kon je er niks van zien door de mensen massa in de sportwagen hal!
Laidback    posted on 07-04-2009 16:41
Poster: Estacy
Hessing was er wel, al kon je er niks van zien door de mensen massa in de sportwagen hal!

ik was er donderdag.. echt geen kip te doen.. mannetje of 3 a 4 bij elke stand elke keer.. 

weekend zou ik never doen.. dan vraag je er om.. iedereen is dan vrij en heeft tijd zat om te gaan..

eten blijft wel onbetaalbaar zeg..  3.50 voor een cheese burger en 3.20 voor een 0.50L cola flessie.. achterlijke bedragen!
Estacy    posted on 07-04-2009 17:06
Poster: Laidback
Poster: Estacy

ik was er donderdag.. echt geen kip te doen.. mannetje of 3 a 4 bij elke stand elke keer.. 

weekend zou ik never doen.. dan vraag je er om.. iedereen is dan vrij en heeft tijd zat om te gaan..

eten blijft wel onbetaalbaar zeg..  3.50 voor een cheese burger en 3.20 voor een 0.50L cola flessie.. achterlijke bedragen!

daarom gingen wij ergens anders eten! bijv. in Amsterdam, of in Utrecht ofzo!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

160 Users online: 14 Guests (146 Unknown)
Pages generated today : 23.558
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.923.020