Zou het een goed idee zijn om de pioneer cdj 800 mk2 spelers, te combineren met een denon dn x1500 mixer?
alvast bedankt!
Practise makes perfect!
What do you think about cdj 800 mk2 met dn x1500 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Een vriend van me, Victor F, zit hier ook op het forum gebruikt deze setup ook en het draait gewoon top, dus ik zou niet weten waarom je het niet zou doen
die mixer is zeker goed maar je kan mss een ecler nuo5 kopen, die zijn spotgoedkoop nu, weet nog wel ergens maar mag hier geen sites zetten dus als je wil weten pm me maar :d
Is een goede mixer maar denk dat er in die prijs klasse betere opties zijn. Ik vind de faders niet zo lekker werken, ze zijn niet lineair. Ze reageren nog al agresief.
ik zou eventueel kijken naar de pioneer djm-400 behoudt tevens zijn waarde als je eventueel wilt overstappen naar 4kanaals mixer.Is tevens ook een prachtige mixer goede geluidskwaliteit en leuke effectjes ,speel er bij mijn vriend vaak mee.
Ik heb die set dus Ik vind het gewoon prima werken! Staat mooi bij elkaar en werkt erg lekker! Je moet maar even bij mijn dj booth kijken op dit forum!
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
User edit by DjVictorF on 30-03-2009 @ 20:57:52 (59%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.648 days. Post CommentThat would be 188.3 months or a whopping 15.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...