Behringer BCD3000 (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

niiicola    posted on 28-03-2009 08:43
Hallo allemaal,

Ik ben van plan om te gaan beginnen met draaien.
Mijn budget ligt niet echt hoog zo rond de €200,-.
Ik heb al Virtual dj pro dus daar hoef ik geen geld meer aan uit te geven.
Nu ben ik van plan om de Behringer BCD3000 te kopen, is dit een goeie beginners set? Of bevelen jullie me een andere aan in het zelfde budget.

Gr. Nicola

P.S. Ik ben pas 13 jaar.Cool
Gewoon.

What do you think about Behringer BCD3000 ??

Vote :   

niiicola    posted on 14-06-2009 16:36
Ben net nog een probleem tegen gekomen! Ik weet niet hoe ik de scractch goed instel want nu als ik tijdens het draaien op de scratch knop duw stopt hij met spelen, dan kan ik wel gaan scratchen en als ik nog een keer op de scratch knop duw gaat hij weer verder...

HELP
Gewoon.
b-shock    posted on 14-06-2009 17:22
Ik weet niet veel van Traktor want werk zelf met VDJ. dus ik kan je niet helpen.
Bonchanoize    posted on 16-06-2010 22:04
Ik zie dat ik redelijk laat ben, maar die set met Numark Total Control en Dj/Io zou ik niet nemen. Je kan namelijk voor minder geld de Numark Omni Control nemen. Die is nog beter van kwaliteit en daar zit een geluidskaart in. Dat bespaart je wat geld. Voor de rest lijkt Numark wel goed materiaal.
Zelf ga ik ook een Midi-controller kopen en het wordt waarschijnlijk de Beringer BCD 3000, tenzij ik tweedehands nog een betere vind.
Let the magic begin
Bootstrap    posted on 16-06-2010 22:08
Poster: niiicola
Ben net nog een probleem tegen gekomen! Ik weet niet hoe ik de scractch goed instel want nu als ik tijdens het draaien op de scratch knop duw stopt hij met spelen, dan kan ik wel gaan scratchen en als ik nog een keer op de scratch knop duw gaat hij weer verder...

HELP

Hoe zou je het dan willen zien? De jogwheel is namelijk niet touch-sensitive he Cool Je kunt de scratch knop wel op toggle zetten inplaats van hold. Dan werk scratchen alleen als je dat knopje ingedrukt houdt, als je loslaat gaat hij gelijk door met spelen.

Poster: b-shock
Ik weet niet veel van Traktor want werk zelf met VDJ. dus ik kan je niet helpen.

Waarom reageer je dan? Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
User edit by Bootstrap on 16-06-2010 @ 22:10:34 (28%)
niiicola    posted on 17-06-2010 09:40
Maar bij traktor 3 werkte dat wel gewoon...
Gewoon.
Bootstrap    posted on 17-06-2010 10:03
Maar nou snap ik nog steeds niet precies wat je wil..
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
niiicola    posted on 17-06-2010 11:33
Dat als ik op scratch druk, de muziek blijft spelen en als ik het wieltje draai scratch.
Gewoon.
Joep    posted on 17-06-2010 12:25
Ik vraag me eerlijk gezegd een beetje af, waarom je op een BCD 3000 zou willen kunnen scratchen. Dat zal namelijk nooit echt goed gaan...
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
Bonchanoize    posted on 17-06-2010 21:32
Poster: Joep
Ik vraag me eerlijk gezegd een beetje af, waarom je op een BCD 3000 zou willen kunnen scratchen. Dat zal namelijk nooit echt goed gaan...

Dat was wat ik me ook al afvroeg.
Let the magic begin
Dj_Fantasy    posted on 17-06-2010 21:42
Waarom kijken mensen ipv naar de BCD niet naar een Vestax Typhoon.
Vestax met hun oohhzoo bekende VCI 100 en VCI 300.
Ze hebben al zeker meer dan 1x bewezen top te zijn met hun midi-controllers (check anders dj techtools eens).

Dan betaal je en heb je in 1 klap direct iets fatsoenlijk en iets dat degelijker is gebouwd.
dj2dj.nl
Bonchanoize    posted on 18-06-2010 15:56
Poster: Dj_Fantasy
Waarom kijken mensen ipv naar de BCD niet naar een Vestax Typhoon.
Vestax met hun oohhzoo bekende VCI 100 en VCI 300.
Ze hebben al zeker meer dan 1x bewezen top te zijn met hun midi-controllers (check anders dj techtools eens).

Dan betaal je en heb je in 1 klap direct iets fatsoenlijk en iets dat degelijker is gebouwd.

Jij hebt misschien geld op overschot, maar dat is niet voor iedereen het geval. Ik heb met een BCD alles wat ik nodig heb, voor een spotprijs. Niet meer, niet minder
Let the magic begin
dJORD    posted on 18-06-2010 16:22
Poster: Bonchanoize
Jij hebt misschien geld op overschot, maar dat is niet voor iedereen het geval. Ik heb met een BCD alles wat ik nodig heb, voor een spotprijs. Niet meer, niet minder
 BCD is idd. leuk voor iemand die geen draai ervaring heeft en wil beginnen met draaien, alleen zul je na een half jaar toch een echte dj set willen hebben.
Camino    posted on 19-06-2010 11:00
Schrijf hier eens al je huidige mappings met betrekking tot je scratch functies, dan kan ik het probleem wel weten te vinden
niiicola    posted on 19-06-2010 11:43
Het is gewoon leuk om soms een beetje te 'scratchen' enzo, is ook niet echt nodig maar ik vroeg me af of ik dus als ik het wieltje draai terwijl de scratch knop is ingeschakeld, ik scratch en als ik stop met te draaien aan het wieltje hij gewoon verder speelt, dat kan nl. in Traktor 3.
Dit is em ongeveer (heb nog wel de cue aangepast maar die wijziging staat niet in dit bestand):
////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/
Gewoon.
User edit by niiicola on 19-06-2010 @ 11:45:47 (46%)

This is an old Topic

No new postings for 5.202 days.
 Post CommentThat would be 173.4 months
or a whopping 14.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

70 Users online: 4 Guests (66 Unknown)
Pages generated today : 2.659
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 228.837.371