Poster: niiicola
Ben net nog een probleem tegen gekomen! Ik weet niet hoe ik de scractch goed instel want nu als ik tijdens het draaien op de scratch knop duw stopt hij met spelen, dan kan ik wel gaan scratchen en als ik nog een keer op de scratch knop duw gaat hij weer verder...
HELP
Poster: b-shock
Ik weet niet veel van Traktor want werk zelf met VDJ. dus ik kan je niet helpen.
Poster: Joep
Ik vraag me eerlijk gezegd een beetje af, waarom je op een BCD 3000 zou willen kunnen scratchen. Dat zal namelijk nooit echt goed gaan...
Poster: Dj_Fantasy
Waarom kijken mensen ipv naar de BCD niet naar een Vestax Typhoon.
Vestax met hun oohhzoo bekende VCI 100 en VCI 300.
Ze hebben al zeker meer dan 1x bewezen top te zijn met hun midi-controllers (check anders dj techtools eens).
Dan betaal je en heb je in 1 klap direct iets fatsoenlijk en iets dat degelijker is gebouwd.
Poster: BonchanoizeBCD is idd. leuk voor iemand die geen draai ervaring heeft en wil beginnen met draaien, alleen zul je na een half jaar toch een echte dj set willen hebben.
Jij hebt misschien geld op overschot, maar dat is niet voor iedereen het geval. Ik heb met een BCD alles wat ik nodig heb, voor een spotprijs. Niet meer, niet minder