Poster: dJORD
ik raad midi controllers sterk af tenminste van die prijsklasse alles licht k** dicht op elkaar en de kwalieteid van faders e.d is ook kl*te
als je hem een halfjaartje hebt vind je het al geldverspilling ik spreek uit ervaring
Poster: niiicola
@Estacy Ik ben pas 13 en verdien niet echt heel veel
Ik weet niet zeker of het budget €200,- wordt. Ik heb nu iets van €115,-. Maar ik krijg €17,50 zakgeld per maand, mijn verjaardag ligt in april, en natuurlijk ook Koninginnedag. Dus misschien krijg ik wel wat meer geld (of minder).
Ik had ook de Hercules DJ Console MK2 gezien, kunnen jullie vertellen welke beter is?
Gr. Nicola
@Estacy
Haha, ik ben nog niet zo goed in dj-en hoor, maar het lukt me wel al aardig (met virtual dj). Ik zat net nog wat rond te kijken op het internet en vond wel een erg goeie set (denk ik). Het heet de Total Computer DJ in a Box. De inhoud is de Numark Total Control, een Numark Dj|iO geluidskaart, Traktor LE (heb ik niet echt nodig), en de HF125 hoofdtelefoon. De prijs is wel erg boven mijn budget: €329,-. Ik wil wel graag wat doen met een Dj Controller die naar de computer gaat. Ik heb een eigen laptop: HP Pavilion zd8000.
Ik heb ook een eigen stereo (best oud) met zo'n aux input (3,5 mm jack). Als ik dan zo'n kabeltje koop http://www.bax-shop.nl/jack-rca/hq-2x-rca-male-jack-3.5mm-10.00-meter/product-details.html kan ik dan een mixer aansluiten aan mijn stereo?
Gr. Nicola
P.S. De link voor die set is http://www.numark.com/totaldjbox
Wacht nog maar even met dat slotje:P Want ik heb nog een vraagje!:
Heeft iemand een goeie mapping voor de BCD3000 samen met Traktor Pro?
Het liefst een mapping waarbij alles zo werkt als op de controller zelf staat, dus niet dat PLAY bijv. CUE wordt...
En het liefst dat alle lichtjes het doen maar dat kan ik ook zelf doen
EDIT: Bij vdj zegt hij nu opeens de hele tijd: Error in the ASIO sound driver!
Iemand hier een oplossing voor?
Poster: Estacy
voor dat geld krijg je niet veel beters hoor, tegen die tijd dat dat ding kapot is, heb je mischien genoeg geld voor bijv. een Axis 4 setje
Ik ben nu heel ver met de bcd3000 mappen op Traktor Pro alleen nu kom ik een probleem tegen... Ik wil een modifer gebruiken maar die je niet ingedrukt hoeft te houden, gewoon een togle.
Eigenlijk ipv een SHIFT een CAPS LOCK Hoe doe ik dat?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.