ik verkoop mijn synq cd-x 2 en ecler mac 40 v cd speler inclusief doos en handleiding, nooit buiten huis geweest geen gebruikssporen
reden is overstap naar serato en nuo 5
enkel mailen naar timmy.kornas@hotmail.com
voor fotos ook mailen
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
cd speler?????????????????? ?350 mengpaneel???????????????400 fligthcase???????????????????150 pakketprijs?????????????????850
ben juist verhuist en de papieren moeten hier ergens zitten, uitgezonderd die van de ecler, dat zat in de doos en is met de verhuis naar het containerpark gegaan(maar ik ken de man van de winkel, draai soms samen met hem,dus als er iets is regle ik dat wel)
mvg
User edit by timmy90 on 21-09-2009 @ 00:36:35 (70%)
Hmm, ik dacht toch aan een lagere prijs, in ieder geval toch bedankt voor de info! Als je nu nog de prijs zou verlagen tot 5 a 600€, dan zou ik het misschien nog niet kopen, en zou ik misschien liever voor een CDJ 800 MK2 van pioneer gaan, het ligt dus niet aan u prijzen die te hoog liggen voor mij
Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.