Ik heb ff een probleempje met mijn Nuo3. Als ik aan de bass knoppen draai dan kraakt het. Dat komt door stof. Heeft iemand enig idee wat ik er aan kan doen.
gr. Rene
What do you think about Ecler Nuo 3 vraagje ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
weinig! dit is echt zonde! dat had ik ook met mijn oude mixer: gewoon omdat ik hem vaak niet afgedekt had! misschien moet je hem opendraaien en dan even schoonblazen.
In dat geval zou ik er zelf nog niets aan openvijzen. Eerst controleren of de garantie nog geldig is. Ik denk eerlijk gezegd van wel.. Hij is nog geen jaar oud. Dit zou niet mogen voor zo een kwaliteitsproduct. Terug naar de leverancier zou ik zeggen!
This is an old Topic
No new postings for 5.297 days. Post CommentThat would be 176.6 months or a whopping 14.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.