[TK] zoot licht en geluid (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tomazos    posted on 24-03-2009 14:06
Ik heb een zoot licht en geluid tekoop,

van mengpanelen tot parren, en ik had 11 movingheads, maar die was ik binnen 1 dag kwijt,

zoiezo
*8 martin roboscans 518 + controller,
*2x Theather spots (movingheads, maar dan een meter groot, met 2000W lamp)
*stuk of 60 parren,
*3x Dateq LPM 7.2
*11x denon Minidisc (eventueel te gebruiken voor geluids effecten e.d)
*5x sgm scans,

en nog veeeeel meer, donderdag ga ik een lijst maken wat er exact ligt met prijzen.
wil je weten hoe iets eruit ziet, google het dan even, want ik ga niet van al die 100 spullen foto's maken,

hou het in de gaten, want de movingeheads zijn voor 300 per stuk weg gegaan (movitec sl250), (geen geld toch?),

ik hoef er dus niet de hoofdprijs voor te hebben, als het maar weg is.

voor degene die denken: hoe kom je aan al dat spul?:
het is allemaal licht en geluid apparatuur van de HMH, wat niet meer gebruikt word, alles is altijd goed onderhouden door een onderhouds bedrijf van de hmh,

maar er is een tijdje geleden NIEUW spul ingekomen, (zoals die movingheads gingen ze naar Martin Mac, en van simpel Denon naar Cdj 1000 mk3, en van dateq lpm 7.2 naar Djm 800. en de scans worden door een stroom probleem niet gebruikt. en word verder ook niks mee gedaan.)

en na opruiming van het licht en geluid hok is alles bij elkaar gezet wat niet meer gebruikt word. ik schrok beetje van de hoeveelheid, en mag het dus van de hmh verkopen Happy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 24-03-2009 @ 14:21:35 (100%)

What do you think about [TK] zoot licht en geluid ??

Vote :   

Tomazos    posted on 02-04-2009 03:40
roboscans ga ik morgen even voor achteraan, ik heb echter nog wel movingheads te koop:

http://link.marktplaats.nl/241712193

een lokatie wilt ze graag hebben, maar moeten bij 3 movingheads nieuwe interne zekeringen in, ik ben een druk mannetje dus wil er gewoon van af, ipv dan ik die movingheads eerst nog moet laten repareren.
Yorick    posted on 02-04-2009 08:04
als het alleen de zekering is, is het zo verholpen.. Dus dit kan je ook makkelijk zelf doen(h).
Tomazos    posted on 02-04-2009 14:31
jah, die zekering zit binnen in.. en om nou zelf een movinghead uit elkaar te halen..
MatthiasDB    posted on 02-04-2009 17:29
Poster: Tomazos
roboscans ga ik morgen even voor achteraan, ik heb echter nog wel movingheads te koop:

http://link.marktplaats.nl/241712193

een lokatie wilt ze graag hebben, maar moeten bij 3 movingheads nieuwe interne zekeringen in, ik ben een druk mannetje dus wil er gewoon van af, ipv dan ik die movingheads eerst nog moet laten repareren.

de movinghead die je op markplaats hebt staan (Movitec SL250) komt wel totaaaaaaal niet overeen met die op de eersta pagina (Clay Paky Stage Zoom 1200)!
Nvie    posted on 02-04-2009 17:39
Poster: MatthiasDB

de movinghead die je op markplaats hebt staan (Movitec SL250) komt wel totaaaaaaal niet overeen met die op de eersta pagina (Clay Paky Stage Zoom 1200)!

Als je de eerste pagina leest, vallen er wellicht wat puzzelstukjes op hun plaats:

Poster: Thomazos
ik heb vanacht de movingheads ingeladen, die al verkocht zijn.
mischien dat er een paar over blijven.

Tomazos    posted on 02-04-2009 17:55
je haalt 2 dingen door elkaar,

die clay paky dingen zijn andere movingheads dan die ik op marktplaats heb staan, die claypaky dingen zijn stage zooms, voor theather e.d.. beetje vergelijken met: hier een porche aanbieden, en op marktplaats een ferrari, zijn totaal 2 verschillende dingen.

van die claypaky stage zoom zijn er 3 van, en van deze movingheads die ik op marktplaats heb staan nu nog 8,

ik heb idd de movingheads ingeladen en weg gebracht, 1 lokatie heeft er 3 overgenomen, en 1 lokatie wil de andere 8 hebben als ze het allemaal doen, er zijn er dus een paar stuk (achteraf), dus even wachten op een 'handig' mannetje die de movingheads wil hebben en ze zelf kan maken..

zoniet laat ik de movingheads zelf repareren en gaan ze alsnog naar die lokatie, voor mij alleen maar meer werk, dus daarom had ik ze nog even op marktplaats gezetHappy, laughing

duidelijker zo?Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 5.870 days.
 Post CommentThat would be 195.7 months
or a whopping 16.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

243 Users online: 149 Guests (94 Unknown)
Pages generated today : 3.143
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.856.973