Ik heb een zoot licht en geluid tekoop,
van mengpanelen tot parren, en ik had 11 movingheads, maar die was ik binnen 1 dag kwijt,
zoiezo
*8 martin roboscans 518 + controller,
*2x Theather spots (movingheads, maar dan een meter groot, met 2000W lamp)
*stuk of 60 parren,
*3x Dateq LPM 7.2
*11x denon Minidisc (eventueel te gebruiken voor geluids effecten e.d)
*5x sgm scans,
en nog veeeeel meer, donderdag ga ik een lijst maken wat er exact ligt met prijzen.
wil je weten hoe iets eruit ziet, google het dan even, want ik ga niet van al die 100 spullen foto's maken,
hou het in de gaten, want de movingeheads zijn voor 300 per stuk weg gegaan (movitec sl250), (geen geld toch?),
ik hoef er dus niet de hoofdprijs voor te hebben, als het maar weg is.
voor degene die denken: hoe kom je aan al dat spul?:het is allemaal licht en geluid apparatuur van de HMH, wat niet meer gebruikt word, alles is altijd goed onderhouden door een onderhouds bedrijf van de hmh,
maar er is een tijdje geleden NIEUW spul ingekomen, (zoals die movingheads gingen ze naar Martin Mac, en van simpel Denon naar Cdj 1000 mk3, en van dateq lpm 7.2 naar Djm 800. en de scans worden door een stroom probleem niet gebruikt. en word verder ook niks mee gedaan.)
en na opruiming van het licht en geluid hok is alles bij elkaar gezet wat niet meer gebruikt word. ik schrok beetje van de hoeveelheid, en mag het dus van de hmh verkopen