Hallo mensen even een vraagje... Ik heb een cdj-1000MKII en ik wou een extra geheugenkaartje halen... er zat een mmc kaartje bij... in de winkel aangekomen hadden ze deze niet liggen. ze hadden wel een andere (sd geloof ik) en die was even groot.... maar ik wist niet zeker of deze ook werkt in de cdj-1000... dus ik hoop dat jullie dat weten.
Groetjes
Bas
What do you think about vraagje cdj-1000MKII ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Nee, in de CDJ kan alleen een MMC. Hoe het precies zit met de geheugen capaciteit weet ik eigenlijk niet, daar kan Lead je vast meer over vertellen. Tegen woordig kun je nog wel aan MMC komen want die drukken ze in de nieuwste telefoons, al worden die qua capaciteit ook steeds groter.
oke thx weet ik dat... ik ga even een mmc kaarje bestellen. Bedankt lead!
This is an old Topic
No new postings for 7.120 days. Post CommentThat would be 237.3 months or a whopping 19.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.