Ik heb nu en tijdje de hps-2 van synq en het "leder" van de earpats is been hard geworden. Mat wat zou ik dit best terug soepel krijgen/ verzorgen? want denk dat na een tijd de toplaag zal afbrokkelen en dat lijkt me ook niet zo fijn...
What do you think about lederen Earpats verzorgen. ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
aangezien het al hard is kan je er niet veel meer aan doen. voor de mensen die dit nog niet hebben haal af en toe eens een licht vochtig doekje over je kussentjes
En als je klaar bent met draaien direct even afvegen... Vaak is het warm in clubs en zweet je wat... Als het zoute vocht in je kussentjes trekt worden deze ook sneller hard.
Okee dat weet ik dan ook al weer Zou je dat met leder creme kunnen doen? of blijven ze dan plakken of vettig aanvoelen? aangezien dat meer op kunststof lijkt.
Als het echt leder is kan je ze invetten met een ledervet, en het beste vet hiervoor haal je in een goede fietshandel waar ze fietszadels van het merk Brooks verkopen. Dit zijn echte lederen zadels die redelijk prijzig zijn, en dus ook goed onderhouden kunnen worden. Je koopt het zadel maintenance kit van brooks en je krijgt die harde kussens weer als nieuw.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Er is veel spul wat werkt... voorwaarde is dat het kussentje van ECHT leer gemaakt moet zijn, maar ik vrees dat de meeste van kunst-leder worden gemaakt....
Ja, zelfs bij de meer prijzige koptelefoons is het meestal geen leer...
This is an old Topic
No new postings for 5.181 days. Post CommentThat would be 172.7 months or a whopping 14.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.