Cd-speler probleem.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

TheRedust    posted on 22-03-2009 12:59
Beste

Ik heb nu al één jaar 2x CDX-MP300 van Akiyama. Soms moet ik met een vriend samen een drive-in verzorgen met deze cd-spelers.

Nu zit het zo, 3 weken geleden bleef 1 van deze 2 spelers haperen bij een liedje. Ik dacht dat dit gewoon aan de cd zou liggen. Nu gisteren er weer mee gespeeld te hebben op een feestje, haperde hij bij elk liedje op elke cd. Tussen de 2 feestjes heb ik er niet meer mee gespeeld.

Weet iemand wat het probleem is ? Zou ik kunnen terugvallen op mijn garantie ? Happy, laughing

Alvast bedankt,
Sander

What do you think about Cd-speler probleem. ??

Vote :   

Tfvs    posted on 22-03-2009 13:08
het zou kunnen dat je lens vies is maar zou niet weten hoe je bij z'n cd speler dat moet schoonmaken?.. maar wat het ook zou kunnen zijn is als je mixer in het rood loopt,, boven 0 db dan stoort het ook nog wel vaak? maar dat lijkt me niet dat dat aan de hand is..
dondanielo    posted on 22-03-2009 13:08
ik zou ook zeggen dat het aan de cd ligt..
misschien is de laser vies of beschadigd  ofzo, en zou je die even moeten nakijken of laten nakijken..
TheRedust    posted on 22-03-2009 13:09
Poster: dondanielo
ik zou ook zeggen dat het aan de cd ligt..

lijkt me niet, de speler heeft het bij elke cd..
timmy90    posted on 22-03-2009 13:13
raar,
mss ff je laser op laten kuisen?
je kan altijd proberen met een clean cd, dat lost de problemen niet op, maar
toch even.
als je garantie hebt ff mee langs de winkel gaan.
TheRedust    posted on 22-03-2009 13:15
hoe laat ik die dan kuise ? Gewoon naar de winkel gaan ?
ThijsG    posted on 22-03-2009 13:20
Je kan ook een cleanCD kopen kijken of die wat kan doen, maar dat helpt niet altijd. 
Ik weet wel dat dit geen bekend probleem is bij OEMspelers dus kan het van alles zijn, ik gok ook je lens.
Dus gewoon naar de winkel gaan(waar je hem gekocht hebt).
Victor    posted on 22-03-2009 15:57
Reinigings-cd's worden door bijna alle fabrikanten van cd-spelers afgeraden. Het snel ronddraaiende borsteltje kan de lens beschadigen en dan ben je verder van huis.
TheRedust    posted on 22-03-2009 18:29
oké, bedankt voor de antwoorden Happy, laughing !
Estacy    posted on 22-03-2009 18:48
Poster: Victor
Reinigings-cd's worden door bijna alle fabrikanten van cd-spelers afgeraden. Het snel ronddraaiende borsteltje kan de lens beschadigen en dan ben je verder van huis.

klopt! dan pakken ze mischien zelfs je garantie af als je zegt dat je zo'n CD hebt gebruikt!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
FML    posted on 22-03-2009 19:25
Hoe oud zijn ze? heb je nog gerantie zowie zo terug , heb je geen VOLLEDIGE gerantie meer ( meestal 1 jaar ) heb je nog altijd EEN gerantie ( berekening levensduur app. )
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
RePlayz    posted on 23-03-2009 09:33
Heb je ze toevallig onder een hoek staan? Zo'n cd speler onder hoek gaat ook nooit goed.....als je hem niet onder een hoek hebt staan is het een ander probleem en zou ik in dat geval kijken naar garantie en anders naar de winkel of een instantie die ze kan repareren
TheRedust    posted on 23-03-2009 20:56
ik zet hem gewoon horizontaal. En ze zijn 1 jaar oud, iets meer misschien..
Lead    posted on 23-03-2009 22:36
Poster: Victor

Dit kan niet vaag genoegd vermeld worden... Die ondingen mollen meer dan ze oplossen.

Je uitleg klinkt alsof je lens overleden is. Je kunt bij de winkel er een nieuwe in laten zitten, dit zal waarschijnlijk geen garantie zijn denk ik.
Let the BASS be louder
TheRedust    posted on 27-03-2009 15:20
Oké bedankt.

Maar ik heb ze juist terug getest, en ze werken perfect.
Maar als hij dit voorheeft dan is da same me mijne vriend, en die gaat bijna altijd bove de 6 dB met het geluid, kan dit daaraan ligge ?

This is an old Topic

No new postings for 5.741 days.
 Post CommentThat would be 191.4 months
or a whopping 15.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

49 Users online: 5 Guests (44 Unknown)
Pages generated today : 19.071
Most visitors online this month : 236
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.436.678