Poster: DjVictorF
Ik heb echt geen idee.. Misschien was de stroomvoorziening niet goed ofzo? Ik zou in iedergeval een schadevergoeding vragen!
Poster: erikselhorst
Ik ben inmiddels bij de dealer hier in de buurt geweest. Slecht nieuws: er moet voor 592 euro aan nieuwe onderdelen in en ze raadden me aan naar een nieuwe te gaan kijken omdat hij al een jaar of 6 oud is.
Hieronder plaats ik 2 foto's van het euvel, misschien dat het jullie bekend voor komt en mij nog kunnen helpen naar het zoeken van een goedkopere oplossing...
Het rare was dat ze mij niet konden zeggen wat er precies aan de hand was. Daarvoor moesten ze hem daadwerkelijk opsturen naar Pioneer zelf, omdat ze hem niet konden uitlezen o.i.d.
Poster: tairip
Gewoon opsturen naar Pioneer zelf dan krijg je netjes een prijsopgave. Raar dat zij al een prijs bedenken voordat ze hem daadwerkelijk opgestuurd hebben.
Altijd opsturen, je hebt dan mits reparatie te duur is alleen onderzoekskosten en transport. Altijd de moeite waard dus!
Klinkt mij als een IC protector probleem van een paar euro, maar kan het mis hebben! Ik heb dit vaker gezien, exact zelfde euvel... zelfde oplossing, IC protector vervangen!
Wat houdt dat precies in, een ic protector? Is dat goed zelf te doen? (Ben redelijk handig met een soldeerbout)
Poster: Mixt-Ape
Wow! Had ik nooit verwacht! heb je voor 600 niet bijna een 2ehandse?
Poster: timmy90
binne doen om zeker te zijn...
Poster: TaktiK
tja maar technologie, en een cdj is zeker technologie, gaat de dag van vandaag maar een jaar of 4 mee. Kijk maar naar een pc, die zijn op 4 jaar volledig afgeschreven, eender welk merk.
En dat is ook het verschil met een tt. Daar zit, hoe je het ook draait of keeert, gewoon minder in dat kapot kan gaan.
OT: ik zou voor de prijs die je daar noemt toch eerst naar een tweedehands gaan zoeken hoor. €600 is wel veel te veel...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.