Allround DJ gezocht!!! (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

WalterRavensberg    posted on 16-03-2009 13:11
Van één van mijn klanten kreeg ik 't verzoek mee te helpen zoeken naar een allround DJ.

Hier zijn de criteria:
  • Je beschikt zelf over een grote collectie muziek.  60's 70's, classics, urban, house, feestmuziek, dance, kortom alles om een feest/beachclub op z'n kop te zetten.
  • Je weet hoe je mic moet gebruiken om het publiek op te zwepen.
  • Je bent gewend hele avonden te draaien en geen setjes van 2uur
  • De lokatie is in een beachclub in spanje. Je hebt te maken met veel nederlanders. Ook het andere personeel is voornamelijk nederlands.
  • Je bent enkele maanden achtereen beschikbaar in spanje in de zomer van 2009.
  • Je krijgt een maandsalaris op basis van je kennis en kunde.
heb je serieuse interesse, stuur mij dan een e-mail (info@djwally.nl)

post ff en je hebt de link naar 't filmpje... (is wel groot 500MB)
Let op: reageer niet als je club-dj bent. je moet echt all-round zijn.

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
User edit by WalterRavensberg on 16-03-2009 @ 16:14:35 (17%)

What do you think about Allround DJ gezocht!!! ??

Vote :   

Yorick    posted on 16-03-2009 15:56
Ik zal vanavond een mail sturen..
RAS    posted on 16-03-2009 15:57
Jammer dat je handig moet zijn met de microfoon, anders zou ik perfect in het profiel passen
User edit by RAS on 16-03-2009 @ 15:57:55 (3%)
WalterRavensberg    posted on 16-03-2009 15:59
Poster: RAS
Jammer dat je handig moet zijn met de microfoon, anders zou ik perfect in het profiel passen

knopje aan, schuifje open... en af en toe een beetje slap gelul...
WalterRavensberg    posted on 16-03-2009 16:02
ohja... je zal draaien met cdj400 of 1000... dat hadden ze in 2008 staan...
Bartjens    posted on 16-03-2009 16:26
Zeker niet iemand nodig voor 2 weekjes? :P
www.djbrowbeat.com
struner    posted on 16-03-2009 16:37
Is er een leeftijd aan gebonden?
Stephanie    posted on 16-03-2009 16:37
Stuur Thomazos maar, hebben ze in de HMH ook een paar maanden een soort van vakantie :P
WalterRavensberg    posted on 16-03-2009 16:39
Ik stuur alle mails welke ik krijg gewoon door. Dus ook al pas niet geheel in 't profiel kun je misschien wel kenbaar maken wat jouw mogelijkheden zijn.

kans is groot dat er geen dj's zijn voor 't gehele seizoen. er zal dan dus gewekrt gaan worden met meerdere dj's verdeels over de zomer...
WalterRavensberg    posted on 16-03-2009 16:40
Poster: struner
Is er een leeftijd aan gebonden?

geen leeftijd voor zover ik weet... als je de boel maar op stelten kunt zetten...
Tomazos    posted on 16-03-2009 16:49
Poster: Stephanie
Stuur Thomazos maar, hebben ze in de HMH ook een paar maanden een soort van vakantie :P

heb ik vakantie zul je bedoelen Cool

ik heb wel vaker in spanje gedraaid, alleen deze zomer ga ik wss naar Texel/terschelling,
mocht dat niks worden wil ik best wel weer even naar spanje toe Happy, laughing

om welke plaats gaat het trouwens?

Poster: WalterRavensberg

geen leeftijd voor zover ik weet... als je de boel maar op stelten kunt zetten...

ja ZEKER wel!,

je MOET 18 zijn,

ik was 17 toen ik in spanje zat, dit had ik bij de sollicitatie al gemeld, maar wegens een mis communicatie wisten ze dat niet, toen vertelde ze mij dat als de politie kwam controleren.. dat hun een boete kregen van een X bedrag.

ik heb daar wel gewoon gedraaid die zomer,
je mag in spanje niet onder de 18 werken in een kroeg/discotheek omdat je met alchol te maken heb, en in de nacht uren werkt, zelfde als in nederland. (en in spanje mag je vanaf 18 jaar pas een biertje)

en hier word ook streng op gecontroleerd door politie, omdat er zoooveeel jeugd loopt controleren ze veel zodat ze veel boetes uit kunnen schrijven wat weer goed is voor de gemeente kassaWinking my eye

dus mensen solliciteer alleen als je 18 of ouder bent om problemen in spanje te voorkomen,
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 16-03-2009 @ 16:58:55 (100%)
DAW    posted on 16-03-2009 17:07
Bovenstaande klopt (meerdere controles gehad)

Hoop dat de meeste zich realiseren dat het weinig vakantie is, maar elke dag hard werken. Vroeg beginnen tot de vroege uurtjes.

Heb dit soort werk jaren lang gedaan (in de schoolvakanties (vroeger :P)) samen met proppen, achter de bar staan. En als je na 12 weken thuis komt ben je zelf to aan vakantie. :D Maar zeker een ervaring die je niet snel zult vergeten.

Ow en zorg dat je vrijgezel bent Whahaha

http://EOSfotografie.nl
User edit by DAW on 16-03-2009 @ 17:08:27 (3%)
TheHunter    posted on 16-03-2009 17:11
Haha, ik ken nog wel iemand hiervoor, zal t ff vragen of ie zoveel tijd heeft :P
Tomazos    posted on 16-03-2009 17:38
Poster: DAW

Ow en zorg dat je vrijgezel bent Whahaha

inderdaad.. ik was dat niet, maar toen mijn vriendin het uitmaakte omdat ik zolang in spanje zat... was het elke nacht feest met afterparty's :P

komt erop neer, dat je Hele lange nachten/uren maakt met je werk, en overdag gewoon slaapt,
ik sliep meestal niet in me eigen appartement, en hing de volgende dag alweer op het strand met een groepje meide..

toen ik na 4 maanden terug kwam in NL, was ik een paar dagen niet aanspreekbaar en lag ik lekker te slapen, (maar wel 4 maanden lang, 7 dagen per week gefeest, en ook met spaanse vrienden van me echt toffe dingen mee gemaakt.. (ECHTE underground feesten in geheime clubs in Grotten enzo))
User edit by Tomazos on 16-03-2009 @ 17:39:38 (33%)
GD    posted on 16-03-2009 17:59
Ben zeker geïnteresseerd, even het filmpje checken
T_G    posted on 16-03-2009 18:37
ben zeker geintreseert
DJ T_G | www.djtg.nl | DJ T_G
Bozz    posted on 16-03-2009 18:49
Helaas, Ik kan perfect all-round draaien alleen heb thuis voornamelijk hardstyle.
Stephanie    posted on 16-03-2009 18:53
Poster: Tomazos
..., alleen deze zomer ga ik wss naar Texel/terschelling,

Welke zaak ga je? Ik sta voor TMF elke dinsdag in de Toekomst op Texel Happy, laughing
Kunnen we eindelijk een keertje een drankje doen!
WalterRavensberg    posted on 16-03-2009 19:04
't is idd 7dagen per week keihard werken maar daar staat wel zééér veel lol tegenover... Als je dit nog nooit gedaan heb kan ik 't je iig aanraden... je draaikunsten gaan er zeker op vooruit!!

en dan de drank... die kan 't idd zwaar maken... hahahaha
Stevenvdvorm    posted on 16-03-2009 19:08
Heb ook veel intresse,

Draai in clubs, maar ook veel op hockeyfeesten , grote verjaardagen etc.

Dat vind ik veel leuker als in clubs, heb vorig jaar in blanes ook 2 avonden in een discotheek gestaan.
En ben gestopt met me opleiding, dus heb alle tijd.

Even filmpje checken
trustt    posted on 16-03-2009 20:14
ben ook wel geïnteresseert
User edit by trustt on 16-03-2009 @ 20:15:28 (84%)
Sandr    posted on 16-03-2009 21:57
Ik heb misschien ook wel interesse... Allround is het enige dat ik doe Winking my eye

Maar ik heb wel me residentie in de zomer.. misschien dat 1 of 2 weken mogelijk is dan zal ik het echter wel op tijd moeten weten..

Wordt lastig dan zeker?

Play that funky music white boy....
Tomazos    posted on 16-03-2009 23:49
Poster: Stephanie

Welke zaak ga je? Ik sta voor TMF elke dinsdag in de Toekomst op Texel Happy, laughing
Kunnen we eindelijk een keertje een drankje doen!

de toekomst was 1e optie, die belde.. tijdje niks gehoord en toch zelf maar even gebelt ivm mijn zomer plannen.. maar die heeft alle dj's al rondHappy, laughing,

2e optie is 'the big apple', deze wouden graag dat ik kwam draaien, en ik heb van de hmh vernomen dat hun de hmh hebben gebelt om wat informatie over mij in te winnen, moet nog even bij de hmh horen of ze een positief berichtje hebben nagelaten.

maar zie het dan anders.. ik kan ook gewoon op een dinsdag bij je langs komen Winking my eye
draai zelf in de zomer 7 dagen per week, maar zal vast wel een dinsdag tussen zitten dat ik niet hoef te draaien, dan kom ik uiteraard gezellig met de veerpond die kant even op Happy, laughing

Stephanie    posted on 17-03-2009 01:38
Poster: Tomazos
maar zie het dan anders.. ik kan ook gewoon op een dinsdag bij je langs komen Winking my eye
draai zelf in de zomer 7 dagen per week, maar zal vast wel een dinsdag tussen zitten dat ik niet hoef te draaien, dan kom ik uiteraard gezellig met de veerpond die kant even op Happy, laughing

No prob, jij (en een ieder ander van het forum) zijn welkom hoor! We gaan een leuk feestje bouwen daar op Texel! 
Tomazos    posted on 17-03-2009 02:22
zullen wel even keertje tel nummer uitwisselen Happy, laughing

Cool>> want op je lentekalf ben je ook nooit meer..

andere denke Cool.. maar je snapt hem wel volgens mij:P
User edit by Tomazos on 17-03-2009 @ 02:25:06 (100%)
Arii    posted on 17-03-2009 14:49
Zal een mailtje sturen
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

70 Users online: 8 Guests (62 Unknown)
Pages generated today : 33.477
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.424.255