Poster: nils7
3) Een nieuwe HP halen en dan zo ja welke? Weer een HDJ-1000 of een HDJ-2000 (is die het megaaa prijsverschil waard?)als je het geld heb, ik had zelf eerst ook een hdj 1000, die is aan ze einde gekomen omdat die was gebroken na een lange tijd intensief gebruiken.
ik heb de hdj 2000 en ik vind die het geld waard vergeleken met de hdj 1000, zijn gewoon niet te vergelijkenhdj 2000 is een compleet andere koptelefoon,
waarom geen Sony mdr 700?
stuk goedkoper
(ben zelf niet echt fan van technics, andere dj's hier kunnen ook niet zeggen welk merk beter is, omdat de klank een totaal persoonlijke keuze is)
Poster: nils7
3) Een nieuwe HP halen en dan zo ja welke? Weer een HDJ-1000 of een HDJ-2000 (is die het megaaa prijsverschil waard?) of een Technics, collega's van me raden die ook wel aan.
3) Een nieuwe HP halen en dan zo ja welke? Weer een HDJ-1000 of een HDJ-2000 (is die het megaaa prijsverschil waard?) of een Technics, collega's van me raden die ook wel aan.
convert
Ik wil nog steeds een RPDJ uittesten, en als die mij beter bevalt verkoop ik mijn RPDH die zou je dus tijdelijk kunne kopen totdat je geld hebt voor de HDJ2000 maar misschien raak je wel helemaal verkocht aan de Technics RPDH
Poster: Tfvs
dit ligt aan je kabel bij de aansluiting van je hoofdtelefoon zelf of bij de aansluiting bij de mixer,, dan zijn er een paar draadjes los gegaan en dit zorgt voor toonverschillen en soms kan het geluid dan ook helemaal wegvallen.. hoe kan je dit maken? waarschijnlijk zijn er maar een paar draadjes los.. dit kan je eventjes solderen.. als je dit niet wilt even nieuw kabeltje kopen
greetz
Poster: Bouncy
Toch maar niet doen, als je niet weet waar je het over hebt (toonverschillen bij een kabelbreuk!? :S) kun je beter geen reactie geven (ookal gaat je post aantal dan omhoog ofzo, daar doen we het hier niet voor).EDIT:Beetje kortaf hierboven, maar ten eerste heb je geen toonverschillen bij een kabelbreuk (nog nooit van gehoord dan). En een kabelbreuk valt niet echt te solderen (ziet er niet echt netjes uit en is niet zo geweldig, raakt snel weer los aangezien tin hard is en de kabel flexibel).
Poster: TfvsPoster: Bouncy
Toch maar niet doen, als je niet weet waar je het over hebt (toonverschillen bij een kabelbreuk!? :S) kun je beter geen reactie geven (ookal gaat je post aantal dan omhoog ofzo, daar doen we het hier niet voor).EDIT:Beetje kortaf hierboven, maar ten eerste heb je geen toonverschillen bij een kabelbreuk (nog nooit van gehoord dan). En een kabelbreuk valt niet echt te solderen (ziet er niet echt netjes uit en is niet zo geweldig, raakt snel weer los aangezien tin hard is en de kabel flexibel).
ik had het niet over een kabel breukde grote kabel bestaan uit twee kabels en die bestaat uit meerdere copere kabels.. bij de copere kabels is meestal bij de aansluiting een stukje gesoldeerd om het bij elkaar te houden... maar wanneer er een paar kabeltjes los komen te zitten zorgt dit voor geluids problemen.. heb het al is eerder gedaan.. wat me het slimst lijkt is gewoon een nieuw kabeltje kopen